Sprawdzanie biegów
- ciężarek
- Posty: 19
- Rejestracja: 2012-12-17, 16:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
'78 - Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Sprawdzanie biegów
Witam
Po złożeniu silnika w mojej czwórce mam taki problem,natomiast gdy sprawdzam biegi na sucho to są raz 2 raz 3 a nie raz wszystkie są więc pytam was co jest zgrane?? skrzynia dobrze zdystansowana i prawidłowo złożona
Po złożeniu silnika w mojej czwórce mam taki problem,natomiast gdy sprawdzam biegi na sucho to są raz 2 raz 3 a nie raz wszystkie są więc pytam was co jest zgrane?? skrzynia dobrze zdystansowana i prawidłowo złożona
WSK-Wygoda Swoboda Komfort
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: Sprawdzanie biegów
Wałki muszą być w ruchu aby udało się poprawnie włączyć wszystkie biegi , musisz wprawić silnik w ruch
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Kamillos
- Posty: 65
- Rejestracja: 2012-12-28, 21:27
- GG: 0
- Moje maszyny: SHL M17 Gazela
- Lokalizacja: Okolice Mielca, Radomyśla Wielkiego - Izbiska
- Kontaktowanie:
Re: Sprawdzanie biegów
1angel dobrze gada. Najlepiej jest ruszać koszem sprzęgłowym.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4118
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Sprawdzanie biegów
To nie ma co się przejmować, musisz montować i odpalaćciężarek pisze: skrzynia dobrze zdystansowana i prawidłowo złożona
- ciężarek
- Posty: 19
- Rejestracja: 2012-12-17, 16:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
'78 - Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2012-08-16, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ
- Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Sprawdzanie biegów
Skrzynie dystansujemy z uszczelką pomiędzy karterami czy bez?
- Shoei
- Posty: 195
- Rejestracja: 2007-06-06, 03:19
- GG: 1233445
- Moje maszyny: www.wsk-perkoz.blogspot.com
- Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Sprawdzanie biegów
Tak z uszczelką. Grubość uszczelki ma znaczenie, przecież cały czas się znajduje w silniku podczas jego normalnej pracy.
http://wsk-perkoz.blogspot.com Kupie motocykl oraz części do WSK Perkoz
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2012-08-16, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ
- Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Sprawdzanie biegów
No bo tak dumałem że dystansujemy bez uszczelki wszystko na "ciasno" a jak złożymy potem silnik z uszczelką to pojawi się trochę "luzu" dla lekkiej pracy wałków.
Ale jak mówisz że dystansujemy z uszczelką to tak zrobię
Ale jak mówisz że dystansujemy z uszczelką to tak zrobię
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4118
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Sprawdzanie biegów
Bierz pod uwagę, ze każda uszczelka jest innej grubości
Dlatego dysansuj z uszczelką!
Dlatego dysansuj z uszczelką!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość