-
ciężarek
- Posty: 19
- Rejestracja: 2012-12-17, 16:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
'78
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ciężarek » 2014-01-30, 12:12
Witam
Po złożeniu silnika w mojej czwórce mam taki problem,natomiast gdy sprawdzam biegi na sucho to są raz 2 raz 3 a nie raz wszystkie są

więc pytam was co jest zgrane?? skrzynia dobrze zdystansowana i prawidłowo złożona
WSK-Wygoda Swoboda Komfort

-
1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 1angel » 2014-01-30, 13:55
Wałki muszą być w ruchu aby udało się poprawnie włączyć wszystkie biegi , musisz wprawić silnik w ruch

no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
Kamillos
- Posty: 65
- Rejestracja: 2012-12-28, 21:27
- GG: 0
- Moje maszyny: SHL M17 Gazela
- Lokalizacja: Okolice Mielca, Radomyśla Wielkiego - Izbiska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kamillos » 2014-01-30, 20:31
1angel dobrze gada. Najlepiej jest ruszać koszem sprzęgłowym.
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2014-01-31, 09:27
ciężarek pisze: skrzynia dobrze zdystansowana i prawidłowo złożona
To nie ma co się przejmować, musisz montować i odpalać

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
ciężarek
- Posty: 19
- Rejestracja: 2012-12-17, 16:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
'78
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ciężarek » 2014-01-31, 12:35
Dzięki wielkie panowie

WSK-Wygoda Swoboda Komfort

-
czarekmbx
- Posty: 16
- Rejestracja: 2012-08-16, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ
- Lokalizacja: Lubartów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czarekmbx » 2014-02-07, 22:27
Skrzynie dystansujemy z uszczelką pomiędzy karterami czy bez?
-
Shoei
- Posty: 195
- Rejestracja: 2007-06-06, 03:19
- GG: 1233445
- Moje maszyny: www.wsk-perkoz.blogspot.com
- Lokalizacja: Lubartów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Shoei » 2014-02-07, 22:44
Tak z uszczelką. Grubość uszczelki ma znaczenie, przecież cały czas się znajduje w silniku podczas jego normalnej pracy.
-
czarekmbx
- Posty: 16
- Rejestracja: 2012-08-16, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ
- Lokalizacja: Lubartów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czarekmbx » 2014-02-07, 23:23
No bo tak dumałem że dystansujemy bez uszczelki wszystko na "ciasno" a jak złożymy potem silnik z uszczelką to pojawi się trochę "luzu" dla lekkiej pracy wałków.
Ale jak mówisz że dystansujemy z uszczelką to tak zrobię

-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2014-02-09, 01:12
Bierz pod uwagę, ze każda uszczelka jest innej grubości

Dlatego dysansuj z uszczelką!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości