CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: 125 arek » 2014-02-02, 13:43

nie regulator musi być od ATV do cewek bez masowych, opisywane to już na forum było.
Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szymon_1998 » 2014-02-02, 14:18

przemo22 pisze:dziękuje :) teraz wszystko jasne i ładnie opisane :) jeszcze musze zakupić normalny rrgulator
bo ten 4 pinowy chyba nie da się podłączyć :(
Musisz kupić taki: ;)
http://allegro.pl/regulator-napiecia-12 ... 67693.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

przemo22
Posty: 47
Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: przemo22 » 2014-02-02, 20:40

tzn musi mieć 5 przewodów ?

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szymon_1998 » 2014-02-03, 15:50

Tak,kup taki jak w linku i będzie git. ;) Musi być do cewek bezmasowych. ;)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: 125 arek » 2014-02-04, 18:45

Może być na 4 przewody, ale to w zależności od tego czy chcesz mieć załączany po stacyjce regulator czy też nie.
4 przewodowy jest bez załączania a w 5 jeden z przewodów jest sterujący.
Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: miuosh1 » 2014-02-05, 00:44

AudioBas pisze:Z magnetami loteria:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=APo8vKwUWr4[/youtube]
Hmm teraz tak patrzę i widzę, że chyba są dwa rodzaje magnet oznaczanych symbolem 3XG , a mianowicie Twoje ma nity nie ocynkowane, a magneto drugiego rodzaju też 3XG ma nity ocynkowane tak jak w tym temacie http://www.motocdi.com/zaplon-bezstykow ... -t197.html , tak patrzę na allegro, że rzeczywiście występują takie i takie . Możliwe, że jest różnica w wymiarach.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2014-02-06, 22:37

:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: miuosh1 » 2014-02-06, 23:29

AudioBas pisze::)
Fajne te podstawki masz ;)
Mógłbyś zdradzić grubości blachy tam gdzie się ją przykręca do karteru i grubość w miejscu gdzie się przykręca stator ? Oczywiście jeżeli to nie tajemnica :) ( Pytam bo twój patent jest już sprawdzony, a robię teraz cdi u siebie i byłbym wdzięczny) .

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2014-02-07, 00:34

Tajemnica :)

A tak na serio, to nie wiem.
Blacha alu ma 8mm. Z tego co pamiętam to było pół na pół czyli po 4 mm.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: miuosh1 » 2014-02-07, 18:52

Wielkie dzięki :D

Awatar użytkownika
AndrzejJ
Posty: 389
Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
GG: 0
Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AndrzejJ » 2014-02-07, 23:43

Audio, jest jeszcze jedna sprawa, jest różnica około 1mm pomiędzy miejscem gdzie wchodzą śruby, a miejscem gdzie opiera się podstawka obok uszczelniacza, dobrze to widać na ori podstawce.
Robisz tam podtoczenie?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2014-02-08, 10:12

AndrzejJ - nie kumam o co Ci chodzi, ale podstawki pasują idealnie...
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: miuosh1 » 2014-02-08, 10:59

Chyba chodzi mu o podtoczenie od dołu podstawki na czop ustalający w karterze :D

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: krzysiek200 » 2014-02-08, 11:28

Podstawka Audiobasa ma podtoczenie tak jak w oryginalnej.

arthek
Posty: 6
Rejestracja: 2012-11-28, 19:50
GG: 0
Moje maszyny: WFM OSA M52 - w eksploatacji .
Jawa Kyvacka 250 - klocki
Lokalizacja: Świetokrzyskie
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: arthek » 2014-02-08, 11:31

Witam,
Mam taki dylemat.
Chciałbym zamontować CDI w motocyklu ale najpierw chciałem ten układ przetestować na "sucho", czyli chcę sprawdzić na stole czy układ daje iskrę .Źródłem zasilania jest akumulator 12V.
Składowe zestawu na zdjęciu.
Jak to wszystko podłączyć pod akku , żeby uzyskać iskrę i przy okazji niczego nie spalić /popsuć ?
Schemat podpięcia modułu i cewki mam z netu ale największy kłopot mam z masą .Masę od modułu , od cewki i masę od impulsatora ( czyli płytkę iskrownika do której jest zamocowany ) podpinam do minusa w akumulatorze ?
Gdzie mam zbliżyć koniec przewodu WN od cewki zapłonowej żeby uzyskać przeskok iskry ?
Rozumiem ,że jesli wszystko podłącze to wystarczy zbliżyć metalowy np.srubokręt do impulsatora aby wywołać przeskok iskry ? czy tak ?
Dziekuję z góry za pomoc.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
AndrzejJ
Posty: 389
Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
GG: 0
Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AndrzejJ » 2014-02-09, 00:08

Żeby wywołać przeskok iskry musiał byś z dużą prędkością przejechać magnesem tuż nad impulsatorem.
cewkę WN i moduł zapłonowy masz CDI- potrzebne jest napięcie około 150-200V.
Audio, o to mi chodzi:
http://imgur.com/f6pRpxY
Na rysunku podstawki z tego wątku nie było to uwzględnione, miejsce styku z wypustami pod śruby jest wyżej niż miejsce styku z czopem.
Ostatnio zmieniony 2014-02-09, 00:19 przez AndrzejJ, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: rafalgb » 2014-02-09, 00:17

arthek pisze:Witam,
Mam taki dylemat.
Chciałbym zamontować CDI w motocyklu ale najpierw chciałem ten układ przetestować na "sucho", czyli chcę sprawdzić na stole czy układ daje iskrę .Źródłem zasilania jest akumulator 12V.
Składowe zestawu na zdjęciu.
Jak to wszystko podłączyć pod akku , żeby uzyskać iskrę i przy okazji niczego nie spalić /popsuć ?
Schemat podpięcia modułu i cewki mam z netu ale największy kłopot mam z masą .Masę od modułu , od cewki i masę od impulsatora ( czyli płytkę iskrownika do której jest zamocowany ) podpinam do minusa w akumulatorze ?
Gdzie mam zbliżyć koniec przewodu WN od cewki zapłonowej żeby uzyskać przeskok iskry ?
Rozumiem ,że jesli wszystko podłącze to wystarczy zbliżyć metalowy np.srubokręt do impulsatora aby wywołać przeskok iskry ? czy tak ?
Dziekuję z góry za pomoc.
Ty chcesz zrobić TCI nie CDI więc to jest całkiem inny temat. Do zasilania modułu TCI potrzebny jest prąd staly z AQ jak chcesz a CDI to jest zasilanie modułu prądem AC zmiennym (prosto z cewki nie potrzebne AQ) i w tym temacie właśnie ten wątek jest omawiany
Ostatnio zmieniony 2014-02-09, 16:35 przez rafalgb, łącznie zmieniany 1 raz.
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Awatar użytkownika
AndrzejJ
Posty: 389
Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
GG: 0
Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AndrzejJ » 2014-02-09, 00:19

Rafał, TCI

Awatar użytkownika
RaPi
Posty: 121
Rejestracja: 2007-01-03, 18:40
GG: 0
Moje maszyny: ze Świdnika
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: RaPi » 2014-02-14, 12:29

Czy ma ktoś rysunek techniczny gotowej podstawy iskrownika?

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: iron_bird » 2014-02-14, 15:08


Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości