CDI W WSK 125
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
nie regulator musi być od ATV do cewek bez masowych, opisywane to już na forum było.
Ekipa Południe®
- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: CDI W WSK 125
Musisz kupić taki:przemo22 pisze:dziękujeteraz wszystko jasne i ładnie opisane
jeszcze musze zakupić normalny rrgulator
bo ten 4 pinowy chyba nie da się podłączyć

http://allegro.pl/regulator-napiecia-12 ... 67693.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 

-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
tzn musi mieć 5 przewodów ?
- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: CDI W WSK 125
Tak,kup taki jak w linku i będzie git.
Musi być do cewek bezmasowych. 


Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 

- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Może być na 4 przewody, ale to w zależności od tego czy chcesz mieć załączany po stacyjce regulator czy też nie.
4 przewodowy jest bez załączania a w 5 jeden z przewodów jest sterujący.
4 przewodowy jest bez załączania a w 5 jeden z przewodów jest sterujący.
Ekipa Południe®
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Hmm teraz tak patrzę i widzę, że chyba są dwa rodzaje magnet oznaczanych symbolem 3XG , a mianowicie Twoje ma nity nie ocynkowane, a magneto drugiego rodzaju też 3XG ma nity ocynkowane tak jak w tym temacie http://www.motocdi.com/zaplon-bezstykow ... -t197.html , tak patrzę na allegro, że rzeczywiście występują takie i takie . Możliwe, że jest różnica w wymiarach.AudioBas pisze:Z magnetami loteria:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=APo8vKwUWr4[/youtube]
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Fajne te podstawki maszAudioBas pisze:

Mógłbyś zdradzić grubości blachy tam gdzie się ją przykręca do karteru i grubość w miejscu gdzie się przykręca stator ? Oczywiście jeżeli to nie tajemnica

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Tajemnica 
A tak na serio, to nie wiem.
Blacha alu ma 8mm. Z tego co pamiętam to było pół na pół czyli po 4 mm.

A tak na serio, to nie wiem.
Blacha alu ma 8mm. Z tego co pamiętam to było pół na pół czyli po 4 mm.
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Wielkie dzięki 

- AndrzejJ
- Posty: 389
- Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
- GG: 0
- Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97 - Lokalizacja: Hrubieszów
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Audio, jest jeszcze jedna sprawa, jest różnica około 1mm pomiędzy miejscem gdzie wchodzą śruby, a miejscem gdzie opiera się podstawka obok uszczelniacza, dobrze to widać na ori podstawce.
Robisz tam podtoczenie?
Robisz tam podtoczenie?
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
AndrzejJ - nie kumam o co Ci chodzi, ale podstawki pasują idealnie...
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Chyba chodzi mu o podtoczenie od dołu podstawki na czop ustalający w karterze 

- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Podstawka Audiobasa ma podtoczenie tak jak w oryginalnej.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2012-11-28, 19:50
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM OSA M52 - w eksploatacji .
Jawa Kyvacka 250 - klocki - Lokalizacja: Świetokrzyskie
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Witam,
Mam taki dylemat.
Chciałbym zamontować CDI w motocyklu ale najpierw chciałem ten układ przetestować na "sucho", czyli chcę sprawdzić na stole czy układ daje iskrę .Źródłem zasilania jest akumulator 12V.
Składowe zestawu na zdjęciu.
Jak to wszystko podłączyć pod akku , żeby uzyskać iskrę i przy okazji niczego nie spalić /popsuć ?
Schemat podpięcia modułu i cewki mam z netu ale największy kłopot mam z masą .Masę od modułu , od cewki i masę od impulsatora ( czyli płytkę iskrownika do której jest zamocowany ) podpinam do minusa w akumulatorze ?
Gdzie mam zbliżyć koniec przewodu WN od cewki zapłonowej żeby uzyskać przeskok iskry ?
Rozumiem ,że jesli wszystko podłącze to wystarczy zbliżyć metalowy np.srubokręt do impulsatora aby wywołać przeskok iskry ? czy tak ?
Dziekuję z góry za pomoc.
Mam taki dylemat.
Chciałbym zamontować CDI w motocyklu ale najpierw chciałem ten układ przetestować na "sucho", czyli chcę sprawdzić na stole czy układ daje iskrę .Źródłem zasilania jest akumulator 12V.
Składowe zestawu na zdjęciu.
Jak to wszystko podłączyć pod akku , żeby uzyskać iskrę i przy okazji niczego nie spalić /popsuć ?
Schemat podpięcia modułu i cewki mam z netu ale największy kłopot mam z masą .Masę od modułu , od cewki i masę od impulsatora ( czyli płytkę iskrownika do której jest zamocowany ) podpinam do minusa w akumulatorze ?
Gdzie mam zbliżyć koniec przewodu WN od cewki zapłonowej żeby uzyskać przeskok iskry ?
Rozumiem ,że jesli wszystko podłącze to wystarczy zbliżyć metalowy np.srubokręt do impulsatora aby wywołać przeskok iskry ? czy tak ?
Dziekuję z góry za pomoc.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- AndrzejJ
- Posty: 389
- Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
- GG: 0
- Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97 - Lokalizacja: Hrubieszów
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Żeby wywołać przeskok iskry musiał byś z dużą prędkością przejechać magnesem tuż nad impulsatorem.
cewkę WN i moduł zapłonowy masz CDI- potrzebne jest napięcie około 150-200V.
Audio, o to mi chodzi:
http://imgur.com/f6pRpxY
Na rysunku podstawki z tego wątku nie było to uwzględnione, miejsce styku z wypustami pod śruby jest wyżej niż miejsce styku z czopem.
cewkę WN i moduł zapłonowy masz CDI- potrzebne jest napięcie około 150-200V.
Audio, o to mi chodzi:
http://imgur.com/f6pRpxY
Na rysunku podstawki z tego wątku nie było to uwzględnione, miejsce styku z wypustami pod śruby jest wyżej niż miejsce styku z czopem.
Ostatnio zmieniony 2014-02-09, 00:19 przez AndrzejJ, łącznie zmieniany 1 raz.
- rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750 - Lokalizacja: 64-980 trzcianka
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Ty chcesz zrobić TCI nie CDI więc to jest całkiem inny temat. Do zasilania modułu TCI potrzebny jest prąd staly z AQ jak chcesz a CDI to jest zasilanie modułu prądem AC zmiennym (prosto z cewki nie potrzebne AQ) i w tym temacie właśnie ten wątek jest omawianyarthek pisze:Witam,
Mam taki dylemat.
Chciałbym zamontować CDI w motocyklu ale najpierw chciałem ten układ przetestować na "sucho", czyli chcę sprawdzić na stole czy układ daje iskrę .Źródłem zasilania jest akumulator 12V.
Składowe zestawu na zdjęciu.
Jak to wszystko podłączyć pod akku , żeby uzyskać iskrę i przy okazji niczego nie spalić /popsuć ?
Schemat podpięcia modułu i cewki mam z netu ale największy kłopot mam z masą .Masę od modułu , od cewki i masę od impulsatora ( czyli płytkę iskrownika do której jest zamocowany ) podpinam do minusa w akumulatorze ?
Gdzie mam zbliżyć koniec przewodu WN od cewki zapłonowej żeby uzyskać przeskok iskry ?
Rozumiem ,że jesli wszystko podłącze to wystarczy zbliżyć metalowy np.srubokręt do impulsatora aby wywołać przeskok iskry ? czy tak ?
Dziekuję z góry za pomoc.
Ostatnio zmieniony 2014-02-09, 16:35 przez rafalgb, łącznie zmieniany 1 raz.
- AndrzejJ
- Posty: 389
- Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
- GG: 0
- Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97 - Lokalizacja: Hrubieszów
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Rafał, TCI
- RaPi
- Posty: 121
- Rejestracja: 2007-01-03, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: ze Świdnika
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Czy ma ktoś rysunek techniczny gotowej podstawy iskrownika?
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Rysunek wzięty z tego tematu :
download/file.php?id=23560&mode=view
download/file.php?id=23561&mode=view
download/file.php?id=23560&mode=view
download/file.php?id=23561&mode=view
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości