WSK 125 B3 - rekonstrukcja
- T3rroR
- Posty: 60
- Rejestracja: 2012-12-11, 14:24
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 2320 '69
WSK 175 '83
WSK 175 '74
WSK 125 '76 - Lokalizacja: Toszek
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
Kupie części do Hondy CB 500 Twin
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 2013-01-25, 15:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 (~80)
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
Bazując T3rroR na Twoim schemacie powinienem poprowadzić dwa kable " ~ " do silnika, ale przecież mamy tylko jedną cewkę ładowania. Mimo to Dzieki za chęć pomocy.
Po przestudiowaniu forum prawdopodobnie podłączę następująco:
1 - to "+" plus do akumulatora +
2 - brak oznaczenia zaizoluję nie podpiętego
3 - to " - " minus podłączę gdzieś do ramy motocykla
4 - to " ~ " prąd zmienny do cewki ładowania
za dodatkowe dalsze uwagi Wielkie dzięki.
Po dzisiejszej cało nocnej analizie wypowiedzi forumowiczów na temat elektryki w WSK.
W celu polepszenia efektywności ładowania akumulatora zastąpię prostownik selenowy, diodą prostowniczą.
Podłączę go zgodnie z poniższym rysunkiem, zobaczymy jaki będzie efekt :
Po przestudiowaniu forum prawdopodobnie podłączę następująco:
1 - to "+" plus do akumulatora +
2 - brak oznaczenia zaizoluję nie podpiętego
3 - to " - " minus podłączę gdzieś do ramy motocykla
4 - to " ~ " prąd zmienny do cewki ładowania
za dodatkowe dalsze uwagi Wielkie dzięki.
Po dzisiejszej cało nocnej analizie wypowiedzi forumowiczów na temat elektryki w WSK.
W celu polepszenia efektywności ładowania akumulatora zastąpię prostownik selenowy, diodą prostowniczą.
Podłączę go zgodnie z poniższym rysunkiem, zobaczymy jaki będzie efekt :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2014-06-23, 03:56 przez Slawek, łącznie zmieniany 3 razy.
- T3rroR
- Posty: 60
- Rejestracja: 2012-12-11, 14:24
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 2320 '69
WSK 175 '83
WSK 175 '74
WSK 125 '76 - Lokalizacja: Toszek
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
Przepraszam Cię bardzo , pomyliłem schematy.
Kupie części do Hondy CB 500 Twin
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 2013-01-25, 15:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 (~80)
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
Słuchajcie czy od:
- lampy przedniej,
- lampy tylnej,
- automatu stopu,
masa musi być odprowadzona do ramy motoru ?
- lampy przedniej,
- lampy tylnej,
- automatu stopu,
masa musi być odprowadzona do ramy motoru ?
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 2013-01-25, 15:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 (~80)
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
Możecie mi powiedzieć jak bezinwazyjnie przełożyć tą "zaślepkę" do drugiego gaźnika ?
Muszę to zrobić ponieważ mam uszkodzony gwint w gaźniku.
Jak poradzić sobie z tym klinem ? A może to dwa inne gaźniki i takiej zamiany nie mogę zrobić ?
Muszę to zrobić ponieważ mam uszkodzony gwint w gaźniku.
Jak poradzić sobie z tym klinem ? A może to dwa inne gaźniki i takiej zamiany nie mogę zrobić ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 2013-01-25, 15:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 (~80)
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
znacie odp. na powyższe ??
- KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
Spróbuj wygrzać opalarką korpus i stuknąć delikatnie przez jakieś drewienko 

-
- Posty: 57
- Rejestracja: 2013-01-25, 15:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 (~80)
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
czyli tego zabezpieczenia nie wyciągać ? i pewnie masz na myśli wybicie dołu od środka korpusu ?
- KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
Dokładnie. To zabezpieczenie to tylko ustalające.
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 2013-01-25, 15:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 (~80)
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
Słuchajcie mam znowu problem , tym razem z kołem przednim.
Pokrywa bębna haczy środek bębna . Wygląda to tak jakby bęben wchodził za głęboko w swoją pokrywę .
Tak jak wspominałem wcześniej w poście nie maiłem kół w motorze i nie mogę dojść co mi brakuje. Elementy ze schematem się zgadzają.
P.S. nie są to zdjęcia moich elementów .
Dzięki za pomoc.
Pokrywa bębna haczy środek bębna . Wygląda to tak jakby bęben wchodził za głęboko w swoją pokrywę .
Tak jak wspominałem wcześniej w poście nie maiłem kół w motorze i nie mogę dojść co mi brakuje. Elementy ze schematem się zgadzają.
P.S. nie są to zdjęcia moich elementów .
Dzięki za pomoc.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
Brakuje osłony łożyska i tulejki wewnątrz.
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 2013-01-25, 15:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 (~80)
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 2013-01-25, 15:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 (~80)
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
dzisiaj odbyła się próba odpalenia motoru WSK
.
Motor z relacji żonki tylko trochę zakopcił
.
Mam piękną iskrę , świeca nowa ( ciężko wyczuć ale chyba za sucha ) , a paliwo mocno cofa mi się do filtra powietrza .
Tak jakby paliwo wylewało się przez jedną z dziurek od strony filtra powierza.
Wie ktoś co robić , gdzie jest problem . Pewnie to wina gaźnika .
Proszę Was o pomoc , pozdro.

Motor z relacji żonki tylko trochę zakopcił

Mam piękną iskrę , świeca nowa ( ciężko wyczuć ale chyba za sucha ) , a paliwo mocno cofa mi się do filtra powietrza .
Tak jakby paliwo wylewało się przez jedną z dziurek od strony filtra powierza.
Wie ktoś co robić , gdzie jest problem . Pewnie to wina gaźnika .
Proszę Was o pomoc , pozdro.
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750 - Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
Pewnie już zalany sprzęt, że tylko pchanie pomoże, ale ? Sprawdzałeś świece po tej "próbie"? Jeżeli nowa świeca to masz problem na dzień dobry. Do takiego odpalenia weź jakaś starą, ale sprawdzoną. Nową założysz jak zrobisz jakąś dłuższą jazde, a nie tylko pierwszy odpał.
"o święty benzyniarzu ... "
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 2013-01-25, 15:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 (~80)
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
nie mam starej świecy .
Jak pisałem świeca nie wygląda na zalaną, ciężko to dostrzec ale nie jest zalewana. Dodatkowo za każdą próbą przesuszam świecą nad ogniem . Jest prawdopodobnie za sucha, paliwo nie idzie z gaźnika .
Problem w tym dlaczego paliwo przelewa się do filtra powietrza ?? Gdzie szukać rozwiązania w gaźniku, w jakim jego elemencie ?
Jak pisałem świeca nie wygląda na zalaną, ciężko to dostrzec ale nie jest zalewana. Dodatkowo za każdą próbą przesuszam świecą nad ogniem . Jest prawdopodobnie za sucha, paliwo nie idzie z gaźnika .
Problem w tym dlaczego paliwo przelewa się do filtra powietrza ?? Gdzie szukać rozwiązania w gaźniku, w jakim jego elemencie ?
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 2013-01-25, 15:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 (~80)
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
Nadal mam problem z odpaleniem złożonego motoru. Nie odpala nawet przy podaniu dawki paliwa bezpośrednio do tłoka, dodam że iskra na świecy jest bardzo widoczna a tłok blisko GMP.
Zastanawiam się nad powodem powyższego i co myslicie nad :
- zaciąga "lewe powietrze " JAK TO SPRAWDZIĆ
- słaba kompresja JAK TO SPRAWDZIĆ
Dzięki z góry za pomoc
Zastanawiam się nad powodem powyższego i co myslicie nad :
- zaciąga "lewe powietrze " JAK TO SPRAWDZIĆ
- słaba kompresja JAK TO SPRAWDZIĆ
Dzięki z góry za pomoc
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
mam przy swojej podobnie. I też mam nową świecę. Muszę poszukać starej i tobie też to radzę zrobić. Z tym że ja zrobię to dopiero po remoncie silnika, za jakieś 2 tygodnie.
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 2013-01-25, 15:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 (~80)
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
nie wiem co jest
mam nowy wał, nowy tłok , nowe pierścienie, nowe uszczelki i simmeringi
stary cylinder "nominalny" i starą głowicę
gaźnik stary
nowy iskrownik i jest iskra na nowej świecy
Paliwo pryszcze / przelewa się przez jeden otwór z kierunku filtra powietrza a świeca tak jakby za sucha. To świadczy pewnie o błędzie w złożeniu gaźnika (?) .
Co myślicie o użyciu paliwa w sprayu , mam na myśli np: K2 SAMOSTART " SUPER START" ?
mam nowy wał, nowy tłok , nowe pierścienie, nowe uszczelki i simmeringi
stary cylinder "nominalny" i starą głowicę
gaźnik stary
nowy iskrownik i jest iskra na nowej świecy
Paliwo pryszcze / przelewa się przez jeden otwór z kierunku filtra powietrza a świeca tak jakby za sucha. To świadczy pewnie o błędzie w złożeniu gaźnika (?) .
Co myślicie o użyciu paliwa w sprayu , mam na myśli np: K2 SAMOSTART " SUPER START" ?
- km1979wsk
- Posty: 149
- Rejestracja: 2011-01-18, 21:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21 W2 1973r, KOBUZ 1980r, S1 1975r, S2 1975r.
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 - rekonstrukcja
Wystarczy zwykły PLAK do tapicerki samochodowej. Zdejmij gumę z gaźnika, unieś przepustnicę i pryśnij 2-3 razy tym PLAKIM do środka gaźnika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość