-
piter
- Posty: 221
- Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: piter » 2014-07-17, 21:33
Witam, w końcu wsk zrobiona możne nie na 100% oryginał ale nie oto chodziło.
Silnik nie oryginalny, ale z plombą.Zimą zrobię resztę chromów i pomaluję lampę. Jak na razie co dziennie wozi mnie bez problemu do pracy.
Na razie jedna fota i niestety z moją gębą

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
- Lokalizacja: 64-980 trzcianka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rafalgb » 2014-07-17, 22:50
silnik z plombą na żeliwnym cylindrze to już rzadkość ciekawe czy oryginał?
-
piter
- Posty: 221
- Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: piter » 2014-07-18, 15:21
oryginał bo nabyłem go od takiego miłego dziadziusia za śmieszną kaskę

-
DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: DarAss » 2014-07-26, 22:58
sam bym taki kupił

Ja mam też na żeliwnym i nawet jedno nadpęknięte żeberko nie sprawi że kupię jakiś aluminiowy... Tyle że rozbierak jednak

Ładnie wyszła, gratki
-
piter
- Posty: 221
- Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: piter » 2014-07-27, 10:59
No i zdjęcia wiechy w całej okazałości

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
golabek07
- Posty: 16
- Rejestracja: 2014-01-13, 16:02
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 85' , Suzuki Bandit 600 99'
- Lokalizacja: Sompolno / Konin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: golabek07 » 2014-10-31, 09:13
Lakier orginał czy malowałeś? Fajna WSK w naprawde dobrym stanie:)
-
piter
- Posty: 221
- Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: piter » 2014-10-31, 22:29
Kupiłem ją pomalowaną, tyle że z brakami. Teraz ją rozebrałem, czekam za chromami i wypolerowanymi kapami silnika i głowicą.
-
amper
- Posty: 8
- Rejestracja: 2014-09-17, 19:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: amper » 2014-11-02, 21:40
Witam kolegę również jestem z okolic Ostrowa Wielkopolskiego. Mam pytanie gdzie w naszej okolicy robiłeś chromy i ocynk, dziękuję z góry za odpowiedź.
-
golabek07
- Posty: 16
- Rejestracja: 2014-01-13, 16:02
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 85' , Suzuki Bandit 600 99'
- Lokalizacja: Sompolno / Konin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: golabek07 » 2014-11-07, 13:48
A jak mozesz to zrób zdjecie mocowania lampy z tyłu. Ja tez mam taka lampe tylko ze klosz jest pekniety i założyłem zwykła. ale w tym mocowaniu co ja mam nie pasuje roztaw otworów pod lampe chrta.
-
piter
- Posty: 221
- Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: piter » 2014-11-07, 19:40
no ja też nie mam oryginalnego mocowania tej lampy i zrobiłem ją z kawałka aluminiowej blachy. Poszperaj gdzieś na forum był o tym temat i zdjęcia oryginalnego mocowania.
-
piter
- Posty: 221
- Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: piter » 2015-03-20, 21:30
Oto wsk po małej przeróbce
Wiem wiem, że to nie jest pak, ale o oryginalny ciężko więc myślę, że źle to nie wygląda. Chciałem, żeby wyglądała inaczej niż zwykła b3 z 84 r. a że podoba mi się wsk z dodatkami od sporta, więc postanowiłem trochę ją ulepszyć
Taki Pak w nowszym wydaniu

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
metzek
- Posty: 473
- Rejestracja: 2012-05-31, 17:22
- GG: 0
- Moje maszyny: New B3 85' S2,S1,S1EX,lelek,Kos,itpTriumph T140
-
Kontaktowanie:
Post
autor: metzek » 2015-03-20, 21:40
Ładnie to wygląda, tylko trochę za duże napisy na boczkach są i na baku powinien być blaszany emblemat
-
McKerek
- Posty: 156
- Rejestracja: 2014-08-15, 19:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 Kobuz 76`
MZ ETZ 150 88`
Pełno Komarków:D
- Lokalizacja: Sulmierzyce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: McKerek » 2015-03-20, 21:47
Dodałbym tu zawieszenie od Lelka i paka by przypominało

Ładna WSK

Pozdrawiam
-
Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mateusz WSK » 2015-03-22, 15:01
Według mnie słabo to pasuje.
Może to złudzenie bo wydaje mi się, jakby przedni zawias był krzywy.
-
brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: brobmw » 2015-03-22, 15:27
Mateusz WSK pisze:Według mnie słabo to pasuje.
Może to złudzenie bo wydaje mi się, jakby przedni zawias był krzywy.
Mi też się tak wydaje.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
-
Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
- Lokalizacja: Wartkowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Filip518 » 2015-03-22, 16:25
Pak miał zwykłą zawiechę! Taką właśnie jak na zdjęciu. Nie miał sportowego zawieszenia.
-
franq87
- Posty: 1097
- Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
- GG: 0
- Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: franq87 » 2015-03-22, 17:11
Rzecz gustu, ważne że się właścicielowi podoba. Jednak jak na choince za dużo bombek to ma to swoja nazwę...
Gdybyś wypiaskował głowicę, zostawił żeliwny cylinder i go pomalował na czarno, korek zbiornika zostawił czarny, poprawnie wykonał napisy PAK i ustawił zapłon żeby ta rura tak nie zmieniała koloru jak kameleon(chyba że cylinder zastosowałeś współczesny) to by nawet ładne było.
-
piter
- Posty: 221
- Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: piter » 2015-03-22, 19:23
Napis wykonałem sam własnoręcznie ze zdjęcia, więc tak wyszło. Głowica będzie też wypolerowana, a co do kolana to nie wiem wydech jest od hartmana i co najlepsze zapłon cdi jest dobrze ustawiony, znajomy też ma tak kolanko od niego i przypalone:(
Cylinder jest współczesny, ale dobrej jakości w tej chwili zrobiłem ponad 130km i dobrze się zbiera, nie puchnie.
-
franq87
- Posty: 1097
- Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
- GG: 0
- Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: franq87 » 2015-03-22, 22:46
Posłuchaj kolego, dobry cylinder to nie tylko taki, który sie nie zaciera i silnik na nim pozornie pracuje dobrze. Każdy współczesny cylinder ma niepoprawnie wykonane kanały płuczące, chodzi o to że nie kierują mieszanki z komory wstępnego sprężania w stronę okna ssawnego, a na wprost siebie co powoduje że część mieszanki pod koniec wydechu jest wyrzucana zamiast spalin do rury wydechowej, co powoduje jej tam spalanie i taki kolorowy efekt. Mało tego, wszyscy producenci oprócz firmy Almot nie stosują przegrody w oknie ssawnym ,co powoduje przyspieszone zużycie części, długa eksploatacja kończy się awaryjnie.
Jakie masz zużycie paliwa na 100km? Czy mieści się ono w 3l/100km przy średnim eksploatowaniu? Zapłon ustawiony za pomocą lampy i poprawnie wykonanych znaków? Sto trzydzieści przejechanych kilometrów nie może powiedzieć nic o wyrobie, to znikomy przebieg.
-
Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mateusz WSK » 2015-03-23, 00:04
piter pisze:
Cylinder jest współczesny, ale dobrej jakości w tej chwili zrobiłem ponad 130km i dobrze się zbiera, nie puchnie.
Nie słyszałem o dobrych współczesnych cylindrach.
Franq87 rozwiał wszelkie wątpliwości.
Mi się tak oryginalne kolanko nie przebarwiło, gdy wyłupało mi kawałek czopa i ścięło klina( czop był pęknięty w okolicy rowka wpustowego. Oczywiście WSK ledwo przejechała ten odcinek, z powrotem pchałem ) i po przejechaniu kilkuset metrach kolanko było czerwone jak żarówka w burdelu.
To kolanko to współczesny wyrób ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości