wsk 84r.

piter
Posty: 221
Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontaktowanie:

wsk 84r.

Post autor: piter » 2014-07-17, 21:33

Witam, w końcu wsk zrobiona możne nie na 100% oryginał ale nie oto chodziło.
Silnik nie oryginalny, ale z plombą.Zimą zrobię resztę chromów i pomaluję lampę. Jak na razie co dziennie wozi mnie bez problemu do pracy.
Na razie jedna fota i niestety z moją gębą :-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: rafalgb » 2014-07-17, 22:50

silnik z plombą na żeliwnym cylindrze to już rzadkość ciekawe czy oryginał?
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

piter
Posty: 221
Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: piter » 2014-07-18, 15:21

oryginał bo nabyłem go od takiego miłego dziadziusia za śmieszną kaskę :-)

Awatar użytkownika
DarAss
Posty: 435
Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: DarAss » 2014-07-26, 22:58

sam bym taki kupił :) Ja mam też na żeliwnym i nawet jedno nadpęknięte żeberko nie sprawi że kupię jakiś aluminiowy... Tyle że rozbierak jednak :) Ładnie wyszła, gratki

piter
Posty: 221
Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: piter » 2014-07-27, 10:59

No i zdjęcia wiechy w całej okazałości :-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

golabek07
Posty: 16
Rejestracja: 2014-01-13, 16:02
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 85' , Suzuki Bandit 600 99'
Lokalizacja: Sompolno / Konin
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: golabek07 » 2014-10-31, 09:13

Lakier orginał czy malowałeś? Fajna WSK w naprawde dobrym stanie:)

piter
Posty: 221
Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: piter » 2014-10-31, 22:29

Kupiłem ją pomalowaną, tyle że z brakami. Teraz ją rozebrałem, czekam za chromami i wypolerowanymi kapami silnika i głowicą.

amper
Posty: 8
Rejestracja: 2014-09-17, 19:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: amper » 2014-11-02, 21:40

Witam kolegę również jestem z okolic Ostrowa Wielkopolskiego. Mam pytanie gdzie w naszej okolicy robiłeś chromy i ocynk, dziękuję z góry za odpowiedź.

golabek07
Posty: 16
Rejestracja: 2014-01-13, 16:02
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 85' , Suzuki Bandit 600 99'
Lokalizacja: Sompolno / Konin
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: golabek07 » 2014-11-07, 13:48

A jak mozesz to zrób zdjecie mocowania lampy z tyłu. Ja tez mam taka lampe tylko ze klosz jest pekniety i założyłem zwykła. ale w tym mocowaniu co ja mam nie pasuje roztaw otworów pod lampe chrta.

piter
Posty: 221
Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: piter » 2014-11-07, 19:40

no ja też nie mam oryginalnego mocowania tej lampy i zrobiłem ją z kawałka aluminiowej blachy. Poszperaj gdzieś na forum był o tym temat i zdjęcia oryginalnego mocowania.

piter
Posty: 221
Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: piter » 2015-03-20, 21:30

Oto wsk po małej przeróbce :-)
Wiem wiem, że to nie jest pak, ale o oryginalny ciężko więc myślę, że źle to nie wygląda. Chciałem, żeby wyglądała inaczej niż zwykła b3 z 84 r. a że podoba mi się wsk z dodatkami od sporta, więc postanowiłem trochę ją ulepszyć :-)
Taki Pak w nowszym wydaniu :-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
metzek
Posty: 473
Rejestracja: 2012-05-31, 17:22
GG: 0
Moje maszyny: New B3 85' S2,S1,S1EX,lelek,Kos,itpTriumph T140
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: metzek » 2015-03-20, 21:40

Ładnie to wygląda, tylko trochę za duże napisy na boczkach są i na baku powinien być blaszany emblemat

McKerek
Posty: 156
Rejestracja: 2014-08-15, 19:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 Kobuz 76`
MZ ETZ 150 88`
Pełno Komarków:D
Lokalizacja: Sulmierzyce
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: McKerek » 2015-03-20, 21:47

Dodałbym tu zawieszenie od Lelka i paka by przypominało :D
Ładna WSK ;)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: Mateusz WSK » 2015-03-22, 15:01

Według mnie słabo to pasuje.
Może to złudzenie bo wydaje mi się, jakby przedni zawias był krzywy.

Awatar użytkownika
brobmw
Posty: 432
Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Piaseczno
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: brobmw » 2015-03-22, 15:27

Mateusz WSK pisze:Według mnie słabo to pasuje.
Może to złudzenie bo wydaje mi się, jakby przedni zawias był krzywy.
Mi też się tak wydaje.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.

Awatar użytkownika
Filip518
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
Lokalizacja: Wartkowice
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: Filip518 » 2015-03-22, 16:25

Pak miał zwykłą zawiechę! Taką właśnie jak na zdjęciu. Nie miał sportowego zawieszenia.

franq87
Posty: 1097
Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
GG: 0
Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: franq87 » 2015-03-22, 17:11

Rzecz gustu, ważne że się właścicielowi podoba. Jednak jak na choince za dużo bombek to ma to swoja nazwę...
Gdybyś wypiaskował głowicę, zostawił żeliwny cylinder i go pomalował na czarno, korek zbiornika zostawił czarny, poprawnie wykonał napisy PAK i ustawił zapłon żeby ta rura tak nie zmieniała koloru jak kameleon(chyba że cylinder zastosowałeś współczesny) to by nawet ładne było.

piter
Posty: 221
Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: piter » 2015-03-22, 19:23

Napis wykonałem sam własnoręcznie ze zdjęcia, więc tak wyszło. Głowica będzie też wypolerowana, a co do kolana to nie wiem wydech jest od hartmana i co najlepsze zapłon cdi jest dobrze ustawiony, znajomy też ma tak kolanko od niego i przypalone:(
Cylinder jest współczesny, ale dobrej jakości w tej chwili zrobiłem ponad 130km i dobrze się zbiera, nie puchnie.

franq87
Posty: 1097
Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
GG: 0
Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: franq87 » 2015-03-22, 22:46

Posłuchaj kolego, dobry cylinder to nie tylko taki, który sie nie zaciera i silnik na nim pozornie pracuje dobrze. Każdy współczesny cylinder ma niepoprawnie wykonane kanały płuczące, chodzi o to że nie kierują mieszanki z komory wstępnego sprężania w stronę okna ssawnego, a na wprost siebie co powoduje że część mieszanki pod koniec wydechu jest wyrzucana zamiast spalin do rury wydechowej, co powoduje jej tam spalanie i taki kolorowy efekt. Mało tego, wszyscy producenci oprócz firmy Almot nie stosują przegrody w oknie ssawnym ,co powoduje przyspieszone zużycie części, długa eksploatacja kończy się awaryjnie.
Jakie masz zużycie paliwa na 100km? Czy mieści się ono w 3l/100km przy średnim eksploatowaniu? Zapłon ustawiony za pomocą lampy i poprawnie wykonanych znaków? Sto trzydzieści przejechanych kilometrów nie może powiedzieć nic o wyrobie, to znikomy przebieg.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: wsk 84r.

Post autor: Mateusz WSK » 2015-03-23, 00:04

piter pisze: Cylinder jest współczesny, ale dobrej jakości w tej chwili zrobiłem ponad 130km i dobrze się zbiera, nie puchnie.
Nie słyszałem o dobrych współczesnych cylindrach.
Franq87 rozwiał wszelkie wątpliwości.
Mi się tak oryginalne kolanko nie przebarwiło, gdy wyłupało mi kawałek czopa i ścięło klina( czop był pęknięty w okolicy rowka wpustowego. Oczywiście WSK ledwo przejechała ten odcinek, z powrotem pchałem ) i po przejechaniu kilkuset metrach kolanko było czerwone jak żarówka w burdelu.
To kolanko to współczesny wyrób ?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości