Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
-
Starboost
- Posty: 28
- Rejestracja: 2014-08-07, 16:47
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 1977
- Lokalizacja: Białystok/Sokółka/Krynki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Starboost » 2014-09-13, 19:04
Forumowicze.
Po długiej zabawie z silnikiem dziś miałem pierwszą poważną przejażdżkę.
Niestety, z moim szczęściem wywaliło mi olej z kopniaka na cały lewy tył. Ciekł już na postoju.
Co mam zrobić? Co poszło? Trzeba rozwalać cały silnik?
P.S.
Trzeci bieg mi wyskakiwał po chwili. Kiedy go trzymałem nogą, było ok. Ostatnia zębatka przy składaniu skrzyni była dziwnie mała.
Pozdrawiam wszystkich

-
dtyc97
- Posty: 97
- Rejestracja: 2013-08-15, 21:50
- GG: 0
- Moje maszyny: 2xWSK 125, WSK175 SHL M11
Ogar 205
Chart
- Lokalizacja: Myszyniec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: dtyc97 » 2014-09-14, 02:07
Cieknący olej to pewnie zepsuty oring w deklu od sprzęgła.Zobacz także,czy masz odpowietrznik w korku wlewu oleju.Może coś pomoże

-
Starboost
- Posty: 28
- Rejestracja: 2014-08-07, 16:47
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 1977
- Lokalizacja: Białystok/Sokółka/Krynki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Starboost » 2014-09-14, 09:30
Odpowietrznik? Nie widziałem go. Mam taką nakrętke z miarką i żadnego otworu w niej nie ma. To znaczy, że muszę rozpoławiać silnik
-
sopi220
- Posty: 272
- Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sopi220 » 2014-09-14, 10:19
Na 100%masz tam odpowietrznik tylko dobrze się przyjżyj

aby usunąć wyciek nie musisz rozpoławiać.Jeżeli zrobić porządek z trzecim biegiem to bez rozbórki się nie obędzie.
-
Starboost
- Posty: 28
- Rejestracja: 2014-08-07, 16:47
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 1977
- Lokalizacja: Białystok/Sokółka/Krynki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Starboost » 2014-09-14, 11:15
A czy starter i skrzynia mogą mieć luz "Góra - dół "? Czy razem z simmeringiem trzeba wymieniać łożysko? A co do skrzyni, to pewnie brak podkładek...
-
Starboost
- Posty: 28
- Rejestracja: 2014-08-07, 16:47
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 1977
- Lokalizacja: Białystok/Sokółka/Krynki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Starboost » 2014-09-15, 17:43
2014-09-15 15.55.30.jpg
Rozebrałem silnik.
Ku mojemu zdumieniu nie było niczego podobnego do simmeringu, oringu, czy czegokolwiek do uszczelniania.
Jedyną rzeczą, która nie puszczała oleju, to sklejone żywicą epoksydową kartery...
Czy czegoś brakuje?
Jaki luz łańcucha sprzęgłowego jest dopuszczalny?
Czy kosz sprzęgłowy i jego wałek mogą mieć luzy?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
dtyc97
- Posty: 97
- Rejestracja: 2013-08-15, 21:50
- GG: 0
- Moje maszyny: 2xWSK 125, WSK175 SHL M11
Ogar 205
Chart
- Lokalizacja: Myszyniec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: dtyc97 » 2014-09-15, 18:38
-
Starboost
- Posty: 28
- Rejestracja: 2014-08-07, 16:47
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 1977
- Lokalizacja: Białystok/Sokółka/Krynki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Starboost » 2014-09-15, 22:13
Dzięki wielkie

A czy ma ktoś jakieś doświadczenia z uszczelnianiem dźwigni startera?
Czytałem temat AudioBas'a, ale w sumie niewiele mi dał.
Zastanawiam się nad jakąś tulejką.
-
misiolek
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750
- Lokalizacja: Dzierżoniów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: misiolek » 2014-09-16, 11:59
Przewiercenie dekla fi 25mm, dotoczenie tulejki pasownej do kopniaka, wciśnięcie jej w dekiel, a od strony silnika montaż simmeringu 20x25x6(?). I święty spokój-sprawdzone na dwóch silnikach.
Jak by coś jest temat o tym. Trzeba poszukać.
"o święty benzyniarzu ... "
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości