Renowacja WFM 1960 KONIEC
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Nie poleruję na gladko. Usuwam tylko paproszki bo kilka się znalazło. Struktura lakieru pozostaje.
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
- GG: 0
- Moje maszyny: m06b1
- Lokalizacja: zielona góra
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
to super
osobiście nie lubię wypolerowanych na lustro pomników

- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Przykręciłem w nocy błotnik przedni. Motor wygląda o niebo lepiej. Strasznie mi się nie chciało bo ciężki dzień miałem w pracy, ale postanowiłem trzymać się planu i kolejny krok do przodu zrobiony.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 2012-04-13, 20:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK GIL 79'
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Ja uwielbiam spać, ale jak miałem piękne nowe pomalowane części, wychromowane i wypolerowane to nawet nie wiedziałem kiedy druga w nocy wybiła, tak się miło skręcało, a że skręcałem w domu to tym bardziej. Tak człowieka cieszy jak to wszystko wyglądu nabiera, że spać się odechciewa.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Mam tak samo, ale wczoraj to już na ryj padałem. Najważniejsze, że do przodu.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Zabrałem się dzisiaj za rozbieranie silnika. Jestem mile zaskoczony ponieważ wygląda na to, że poprzedni właściciel naprawdę robił remont generalny tego silnika. Tłok i cylinder wyglądają jak nowe. łożyska wymienione. Jeszcze nie rozpołowiłem silnika bo muszę przyrząd od wsk'i dopasować do wfm'ki, ale zapowiada się dobrze.
Nie chcę siedzieć co chwila przy silniku i go polerować.
Fajna opcja jak dla mnie to szkiełkowanie z wybłyszczeniem. Nie wygląda tak surowo jak samo szkiełkowanie i ponoć bardziej odporne na zabrudzenia. Zobaczcie sami. Dla mnie super. Ktoś ma tak zrobiony silnik?
http://www.piaskowanie.szczecin.pl/szkielkowanie.html
Miałem obfity wyciek oleju z wałka kopnika. Zdjąłem dekiel a tam takie cudo. To chyba jakaś rzeźba bo chyba powinien być oring. Mylę się?
Cały czas nie mogę się zdecydować czy szkiełkować silnik czy polerować. Niby podjąłem decyzję, ale dzisiaj widziałem na żywo wypolerowany dwa lata temu silnik w shl'ce i nie podobało mi się. Porysował się od piasku i kurzu i już tak ładnie nie wyglądał jak zaraz po polerce 
Fajna opcja jak dla mnie to szkiełkowanie z wybłyszczeniem. Nie wygląda tak surowo jak samo szkiełkowanie i ponoć bardziej odporne na zabrudzenia. Zobaczcie sami. Dla mnie super. Ktoś ma tak zrobiony silnik?
http://www.piaskowanie.szczecin.pl/szkielkowanie.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Administrator
- Posty: 734
- Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
- GG: 2507850
- Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211 - Lokalizacja: Miłoszyce
- Kontaktowanie:
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
I jak z utrzymaniem silnika w czystości?
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Szkiełkowane części najlepiej przemyć benzyną ekstrakcyjną. Ale pamiętaj, że też można je porysować. Także i jedna opcja i druga ma swoje plusy i minusy.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Wiem wiem. Czytam sporo o tym i dalej się nie mogę zdecydować.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Ja na pewno nie zrobię nigdy opcji łączonej, bo wygląda to festyniarsko. Pewnie się komuś narażę takim stwierdzeniem, ale o gustach się nie dyskutuje. Jak się komuś tak podoba to OK.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Ja tam wrażliwy nie jestem 

- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Ktoś coś?decada pisze:
Miałem obfity wyciek oleju z wałka kopnika. Zdjąłem dekiel a tam takie cudo. To chyba jakaś rzeźba bo chyba powinien być oring. Mylę się?
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Elegancko. Chyba bardziej mi odpowiada takie wykończenie silnika. Co jakiś czas benzyną ekstrakcyjną i tyle. Chyba tak zrobię sobie silnik tylko nie wiem co z pokrywą magneta. Mam nawą wypolerowaną i szkoda troszkę szkiełkować. Muszę fotki w necie poprzęglądać żeby zobaczyć jak to bedzie wyglądać.Matej pisze:http://wsk.audiobas.pl/szkielkowanie my robimy tak
W tygodniu zawiozę lewą pokrywę do tokarza żeby mi wyfrezował gniazdo pod simmering na wałku kopnika. W ojca Bąku zrobiłem i wreszcie jest sucho

-
- Posty: 96
- Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
- GG: 0
- Moje maszyny: m06b1
- Lokalizacja: zielona góra
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
polerka wymaga dużo pieszczenia, jak chcesz jeździć to odpuść sobie tą opcję
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Mam zamiar jeździć i się tym cieszyć a nie patrzeć i ciągle czyścić motor. To nie dla mnie.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Kolejny pracowity wieczór.
Rozłożyłem instalację elektryczną. Jeszcze sporo podłączania, ale kable już są na ramie. Postawiłem już chyba ostatecznie motor na koła. W sumie niewiele pozostało do zrobienia przy ramie.
Muszę kupić tylną lampę ponieważ w mojej jest pęknięty klosz i zbutwiała guma. Znalazłem w gratach starą pompkę od rometa chyba. Trzeba wymienić tłoczek, pochromować i będzie śmigać w wfm'ce.
Rozłożyłem instalację elektryczną. Jeszcze sporo podłączania, ale kable już są na ramie. Postawiłem już chyba ostatecznie motor na koła. W sumie niewiele pozostało do zrobienia przy ramie.
Muszę kupić tylną lampę ponieważ w mojej jest pęknięty klosz i zbutwiała guma. Znalazłem w gratach starą pompkę od rometa chyba. Trzeba wymienić tłoczek, pochromować i będzie śmigać w wfm'ce.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Szykuje się śliczna WFM. Jak ją poskładasz musisz zrobić sesję w słoneczny dzień 

- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Planuję wyjechać w maju i wtedy sesja obowiązkowo bo przy tym oświetleniu i robieniu zdjęć telefonem, nie widać prawdziwego koloru
Poza tym w słońcu jest całkiem inny kolor 


- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Silnik praktycznie rozebrany. Jeszcze tylko wał i łożyska, ale to już na prasie zrobię.
Gniazda łożysk są punktowane wiec trzeba klej zamówić i wkleić nowe łożyska.
Gniazda łożysk są punktowane wiec trzeba klej zamówić i wkleić nowe łożyska.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość