U siebie w KOS-ie wymieniałem uszczelniacze jakiś czas temu więc mogę za pomnieć o czymś wspomnieć, uszczelniacze kup 4-ry, najlepiej dwuwargowe firmy Corteco. Jak górne lagi mają mocno wytarty chrom techniczny to i tak będzie się pocić.
Zaczynamy od demontażu lagów z półek.
Od dołu goleni odkręcamy śrubkę na płaski śrubokręt (ona ma metalową podkładkę i skórzaną uszczelkę, proponuje dorobić nowe żeby być pewnym), od góry odkręcamy korek(prawdopodobnie klucz 23mm) wyciągamy górne lagi z goleni.
W środku będzie sieger wyciągamy go i pod nim jest uszczelka z filcu i simmer, wywalamy je i nabijamy nowe.
Żeby przykręcić płaskie śrubki w goleniach na dole trzeba będzie włożyć coś do górnych lag (jak wszystko będzie złożone w kupę)
żeby zablokować tłoczysko ze sprężynami (nie będzie się kręcić i można będzie wkręcić śrubki), później wkładamy lagi w półki i od góry lejemy po 200 ml oleju do zawieszeń do każdego z lagów, wkręcamy korki i powinno być ok.
Nie wiem czy opisałem to sensownie więc podrzucam jeszcze link.
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?p=497909#p497909