wsk milicyjna '80 po remoncie

Odpowiedz
panja321
Posty: 5
Rejestracja: 2015-06-19, 19:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Lubin
Kontaktowanie:

wsk milicyjna '80 po remoncie

Post autor: panja321 » 2016-11-14, 16:08



witam serdecznie.Pragne pochwalić się swoim nabytkiem.Wsk odkupiłem od starszego pana który był w ORMO .
Przestała u niego z 15 lat w stodole i jak ją kupiłem nie była w najlepszej formie.Rozebrałem ja na czynniki pierwsze ,wypiaskowałem ,i pomalowałem proszkowo.W silniku praktycznie nic nie robiłem .Jedynie wymieniłem uszczelniacze bo miały już swoje lata i gaznik na dellorto gdyż orginalne G20 doprowadzał mnie do szewskiej pasji (nie szło go wyregulować)
Czy w 100 % jest orginalna , czy to tylko radosna twórczosć poprzedniego właściciela łba nie daje.Drugiej takiej nigdzie nie znalazłem (kierunki i owiewki) Ale z tego co widzę to chyba zostały założone w "epoce" ,bo nawet klamka chamulca przedniego jest orginalnie przystosowana do kierunkowskazów i z tego co sie dowiadywałem orginał WSK (przełącznik kierunków mocowany w pionie a nie poziomie)

Jedyne co sam załozyłem to lusterka (cóż wymóg czasów) no i kuferek na kask, bo z motorem dostałem kask milicyjny w całkiem dobrym stanie co prawda pęknięty ,ale wzmocniłem go włóknem szklanym poszpachlowałem i pomalowałem jak orginał .Nawet katedra zachowała się w orginale

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: wsk milicyjna '80 po remoncie

Post autor: daroohd » 2016-11-14, 18:10

Witam fajna ta wska jedynie przedni błotnik od gila, co do kierunkowskazów jest to oryginalny przełącznik wsk najwięcej ich było w 175, w 125 w Ex albo pak, Napisałeś milicyjna była biała i jeździła w komisariacie czy tylko właściciel był Ormowcem.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: wsk milicyjna '80 po remoncie

Post autor: Kosa » 2016-11-14, 18:45

Jaki dokładnie gaźnik założyłeś?

panja321
Posty: 5
Rejestracja: 2015-06-19, 19:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Lubin
Kontaktowanie:

Re: wsk milicyjna '80 po remoncie

Post autor: panja321 » 2016-11-14, 18:49

Z tego co sie dowiedziałem to pierwszy własciciel jako ORMO-wiec dostał ja z przydziału milicyjnego.Orginalnie też była czarna .Co do błotnika to napewno jest fabryczny i nikt go nie wymieniał (głeboki półokrągły).Niestety z wsk jest mały problem ,by stwierdzić co orginalne, a co nie, bo ładowali w te motory wszystko ,co akurat udało im się znaleźć na magazynie. ;-)

panja321
Posty: 5
Rejestracja: 2015-06-19, 19:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Lubin
Kontaktowanie:

Re: wsk milicyjna '80 po remoncie

Post autor: panja321 » 2016-11-14, 18:56

Dokładnie jest to mikuni 21 mm (dużo tańsza kopia dellorto RHGB)Może to nie jest orginał ,ale jak ktoś ma zamiar jeździć wieską na codzień to polecam.Nie trzeba go przelewać, bo ma ssanie(w końcu czysty silnik) no i chodzi dużo lepiej

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: wsk milicyjna '80 po remoncie

Post autor: Kosa » 2016-11-14, 19:11

Rozumiem, że jest to jakiś zamiennik Mikuni? Pytam, bo też moja 20 mnie wkurza i szukam czegoś sprawdzonego ale z tego co widzę to oryginalne Mikuni kosztuje tyle co Dellorto czyli prawie 300zł... Chyba, że źle szukam. Ile za niego zapłaciłeś?

panja321
Posty: 5
Rejestracja: 2015-06-19, 19:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Lubin
Kontaktowanie:

Re: wsk milicyjna '80 po remoncie

Post autor: panja321 » 2016-11-14, 19:42

dokładnie jest to minarelli 21 mm (Idealnie to samo co mikuni).Są wersje z saniem na linke jak i bez. Ja za swój zapłaciłem cos koło 70 zł na aledrogo.Po zakupie należy tylko wymienić dysze na 70 lub 75 które zresztą są w komplecie(fabrycznie załozona jest zdaje mi sie 100).silnik chodzi dużo fajniej niż na G20 lepiej wchodzi na obroty i równiej pracuje na wolnych.Zreszta na forum masz dział o tych gażnikach:http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=23&t=5410

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: wsk milicyjna '80 po remoncie

Post autor: Kosa » 2016-11-14, 19:57

Właśnie chodziło mi o to czy to jest polecany tutaj Minarelli - dzięki za informację i dużo frajdy życzę z ujeżdżania:)

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 687
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: wsk milicyjna '80 po remoncie

Post autor: zmyngut » 2016-11-14, 23:37

Weźcie mi powiedzcie na jakiej komendzie milicji widział ktoś z was białą wsk? Nie liczę tego czegoś pomalowanego na biało z olx z tapczanem zamiast kanapy. Ja wszędzie widziałem czarne. Przedni błotnik to obstawiam, że właściciel sam sobie wymienił- nie róbmy ze Świdnika jakiegoś burdelu nad którym nikt nie panował i składał motocykle z czego popadło. WSK kolegi fajna :)

Awatar użytkownika
Lagoon
Posty: 15
Rejestracja: 2016-06-14, 22:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '81
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: wsk milicyjna '80 po remoncie

Post autor: Lagoon » 2016-11-15, 00:36

Ten gaźnik to No Name, podróbka Dell'orto PHBG 21. Minarelli to włoska firma produkująca głównie silniki, nie gaźniki. Gaźniki amerykańskie Mikuni nie są w żadnym przypadku zamiennikami włoskich Dell'Orto ;)

WSK świetna, osłony na nogi nie przeszkadzają w użytkowaniu? Bak także malowany proszkowo? Zamierzam swoją malować i waham się czy bak w proszek czy pistoletem, tu widzę że całkiem fajnie ten bak się prezentuje.

panja321
Posty: 5
Rejestracja: 2015-06-19, 19:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Lubin
Kontaktowanie:

Re: wsk milicyjna '80 po remoncie

Post autor: panja321 » 2016-11-15, 10:30

osłony kompletnie nie przeszkadzają.Co do malowania to cała proszkowo łącznie ze zbiornikiem.Może to nawet i lepiej bo jest dużo bardziej odporna na zarysowania co przy codziennym użytkowaniu jest na duży plus.Co do błotnika to mozliwe ,że poprzedni własciciel go wymienił (wiadomo motor już dawno przekroczył pełnoletnośc).Może jak bede miał wolne finanse to założe taki jak powinien być.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości