1973r M21W2 LUX
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
1973r M21W2 LUX
Nowy nabytek. 1973r M21w2 LUX
Grzech było nie kupić w takim stanie.
Oryginalne gumy, wszystkie plomby na silniku, bardzooo mały przebieg. Ostatni raz zarejestrowana w 88r.
Największy jej mankament to niezbyt udany przeszczep gaźnika. Założony ma mikuni który nie nadaje się do dwusuwów zbytnio. Licznik do fachowca po nowe szkiełko i ramkę, nowe szkło reflektora i porządne czyszczenie.
Grzech było nie kupić w takim stanie.
Oryginalne gumy, wszystkie plomby na silniku, bardzooo mały przebieg. Ostatni raz zarejestrowana w 88r.
Największy jej mankament to niezbyt udany przeszczep gaźnika. Założony ma mikuni który nie nadaje się do dwusuwów zbytnio. Licznik do fachowca po nowe szkiełko i ramkę, nowe szkło reflektora i porządne czyszczenie.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
- Mtx50
- Posty: 247
- Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
- GG: 2188809
- Moje maszyny: WSK i inne
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
Pięknie! Wstaw kolego fotki detali przodek ma koło 19? Jaki ma prostownik, wahacz, zabierak, licznik, tabliczka?
Polskie motocykle ymmm klasa
- Jogurt
- Posty: 328
- Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
- GG: 0
- Moje maszyny: Tylko polskie.
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
Jak nowa, super zakup. Ciekawe ze przedni błotnik płytki a tył głęboki. Cena z pułapu jak za S1 czy ktoś Cię zgolił?
- czankete
- Posty: 1301
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
...patrząc na przednią oponę to przebieg musi być faktycznie symboliczny. Szkło i element optyczny to chyba podobnie jak gaźnik i sterowanie przepustnicą został zapożyczony z innego sprzętu....
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 743
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
Opona na pewno 18". Stan cudny, nie rób wiele przy niej - jest piękna!
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
Cena była okazyjna.
Koło 18 cali.
Prostownik pod zbiornikiem taki sam jak mam w S1.
Wachacz tłoczony.
Dzisiaj było czyszczenie, szybka podmiana gaźnika z S1 i odpalanie.
Koło 18 cali.
Prostownik pod zbiornikiem taki sam jak mam w S1.
Wachacz tłoczony.
Dzisiaj było czyszczenie, szybka podmiana gaźnika z S1 i odpalanie.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
- Jogurt
- Posty: 328
- Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
- GG: 0
- Moje maszyny: Tylko polskie.
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
Na silniku jest nabite tylko: W2 - numer, czy są jakieś inne oznaczenia?
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
- Jogurt
- Posty: 328
- Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
- GG: 0
- Moje maszyny: Tylko polskie.
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
Dzięki. Dobrze widzę ze miedzy Twoimi silnikami jest 80 numerów różnicy? Jeszcze się okaże że w jednym kontenerze jechały
- DaViD
- Posty: 402
- Rejestracja: 2012-06-18, 21:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Lelek '76
WSK Dudek '76
WSK '71
WSK S1 '75
WSK S2 '75 - Lokalizacja: Opoczno
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
Jest przepiękna
Oryginalnie był płytki przedni błotnik ze szparunkiem?
Oryginalnie był płytki przedni błotnik ze szparunkiem?
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
Raczej oryginalnie taka konfiguracja była.
Nic nie było malowane. Zreszta jest jeszcze jedna w tej konfiguracji i nawet kolor ten sam.
Nic nie było malowane. Zreszta jest jeszcze jedna w tej konfiguracji i nawet kolor ten sam.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
- fazerofz6y
- Posty: 537
- Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne - Lokalizacja: scotland
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
To żeś pieknie ustrzelił ślicznotka daleko musiałes po nia jechac ? Ona z tych samych okolic co to stojaca na wystawie ?
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
Daleko ode ode mnie. 2000 kilometrów. Akurat ładnie się złożyło, ze kolega mój wybierał się w tamta stronę po swój samochód i przyczepę. Sprzedawca to super koleś nie dość, że trzymał ja dla mnie dwa tygodnie i nawet nie chciał zaliczki to jeszcze podwiózł wska 60 kilometrów na spotkanie z moim kumplem.
Jak bym musiał się osobiście wybrać to by była ładna przejażdżka, prawie 4 tysiące kilometrów. Albo bym musiał zapłacić jakiejś firmie przewozowej.
Ta z wystawy jest 700 kilometrów bliżej.
Jak bym musiał się osobiście wybrać to by była ładna przejażdżka, prawie 4 tysiące kilometrów. Albo bym musiał zapłacić jakiejś firmie przewozowej.
Ta z wystawy jest 700 kilometrów bliżej.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
- fazerofz6y
- Posty: 537
- Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne - Lokalizacja: scotland
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
O panie to daleko od Vermont bo tam kupiłem moja .
-
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
Płytki błotnik ze szparunkiem plus głęboki. We WSK ciężko coś nazywać nieseryjnym, a krzykacze zaraz by się kłucili, że przód nie oryginał, a wyszła tak z fabryki
Igła motocykl. Myślę ,że można śmiało ją nazwać białym krukiem.
Igła motocykl. Myślę ,że można śmiało ją nazwać białym krukiem.
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
Ciekawe jak to było. Na liczniku raptem 8 mil. Jeszcze nie sprawdzałem czy działa, brak linki licznika.
Linka się zapiekła od stania czy linka poszła po 8 milach.
Straszy pan miał ją 30 lat, kupiłem ja od jego syna. Niestety niewiele mógł mi o niej powiedzieć po za tym, że ojciec nigdy nigdzie ją nie jeździł. Nie pamiętał kiedy zepsuli pegaz. Powiedział ze dwa lata temu założony był Mikuni i chodziła na nim.
Sytuacja na dzisiaj.
Zapalić zapaliła bez problemy, nawet jakieś światła były, oczywiście z aku, no i zapłon działa mimo spalonego bezpiecznika, kostka usunięta, czujnik stopu mode in england. Czujnik w bębnie nie działa, ale koło dopiero wyjmę jak przyjdą nowe dętki i fartuchy.
Tak było namieszane, że instalacji nie udało się uratować. Wszystko nowe oprócz dwóch kabelków od bezpiecznika i wiązka lampa/przełącznik świateł. Nawet kolory się zgadzają. Ale chyba i tak później wymienię instalacje na taka jak oryginalnie była. Sam bym zrobił ale te igielitowe koszulki są tutaj ciężkie do zdobycia a na dodatek strasznie drogie.
Jeszcze trochę czyszczenia, dętki i regulacja gaźnika. Potem to już tylko jakieś małe poprawki.
Niesamowite jak wszystko ładnie się czyści WD-40. Pryskasz wszystko oczywiście z głową. A potem delikatnie wycierasz miękką szmatką. Jak nie zeszło pryskasz znowu.
Nawet żeberka cylindra i głowicy wyczyściły się elegancko. No i przy okazji wszystko jest zakonserwowane. Metoda stosowana od lat przy motorach i skuterach śnieżnych prze zemnie i kolego. Wszystko wyglada ładnie, nie ma żadnego utleniania na aluminium itd.
Linka się zapiekła od stania czy linka poszła po 8 milach.
Straszy pan miał ją 30 lat, kupiłem ja od jego syna. Niestety niewiele mógł mi o niej powiedzieć po za tym, że ojciec nigdy nigdzie ją nie jeździł. Nie pamiętał kiedy zepsuli pegaz. Powiedział ze dwa lata temu założony był Mikuni i chodziła na nim.
Sytuacja na dzisiaj.
Zapalić zapaliła bez problemy, nawet jakieś światła były, oczywiście z aku, no i zapłon działa mimo spalonego bezpiecznika, kostka usunięta, czujnik stopu mode in england. Czujnik w bębnie nie działa, ale koło dopiero wyjmę jak przyjdą nowe dętki i fartuchy.
Tak było namieszane, że instalacji nie udało się uratować. Wszystko nowe oprócz dwóch kabelków od bezpiecznika i wiązka lampa/przełącznik świateł. Nawet kolory się zgadzają. Ale chyba i tak później wymienię instalacje na taka jak oryginalnie była. Sam bym zrobił ale te igielitowe koszulki są tutaj ciężkie do zdobycia a na dodatek strasznie drogie.
Jeszcze trochę czyszczenia, dętki i regulacja gaźnika. Potem to już tylko jakieś małe poprawki.
Niesamowite jak wszystko ładnie się czyści WD-40. Pryskasz wszystko oczywiście z głową. A potem delikatnie wycierasz miękką szmatką. Jak nie zeszło pryskasz znowu.
Nawet żeberka cylindra i głowicy wyczyściły się elegancko. No i przy okazji wszystko jest zakonserwowane. Metoda stosowana od lat przy motorach i skuterach śnieżnych prze zemnie i kolego. Wszystko wyglada ładnie, nie ma żadnego utleniania na aluminium itd.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
- fazerofz6y
- Posty: 537
- Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne - Lokalizacja: scotland
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
Dobrze piszesz z tym WD-40 sam tak czysciłem moje Sporty
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
Licznik mimo braku szybki i ramki działa i nabija kilometry albo raczej mile, ślimak tez chodzi bez problemu. Zatem linka poleciała.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
Polatane!!!!
Na razie tylko w kółko po warsztacie bo śniegu nawaliło po kostki ale polatane.
Licznik po „remoncie”
Instalacja z polski założona.
Szkło i odblask wymienione
Odbłyśnik tzw starego typu do Ursusa jest identyczny z wueskowym.
Na razie tylko w kółko po warsztacie bo śniegu nawaliło po kostki ale polatane.
Licznik po „remoncie”
Instalacja z polski założona.
Szkło i odblask wymienione
Odbłyśnik tzw starego typu do Ursusa jest identyczny z wueskowym.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
- CZESIO1958
- Posty: 232
- Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80 - Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Re: 1973r M21W2 LUX
I bardzo dobrze
Powodzenia
Powodzenia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości