Prawie zapala, strzela w tłumik - brak klina = przyczyna?
- kamil355
 - Posty: 13
 - Rejestracja: 2007-08-04, 23:22
 - GG: 0
 - Lokalizacja: Braniewo
 - Kontaktowanie:
 
Prawie zapala, strzela w tłumik - brak klina = przyczyna?
malowałem rame i jak złorzłem motorek mój kochany wsk 125 to nie chciał palić. 
Na pycha jak sie go pcha z 30 m to zaczyna strzelać i czasami juz prawie zapala ale gaśenie
Już mam zakwasy od biegania ale świeca nówka iskra jest a i niema tego takigo cypelka na osice koła magnesowego
			
									
									
						Na pycha jak sie go pcha z 30 m to zaczyna strzelać i czasami juz prawie zapala ale gaśenie
Już mam zakwasy od biegania ale świeca nówka iskra jest a i niema tego takigo cypelka na osice koła magnesowego
- 
				szef1990
 - Posty: 94
 - Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
 - GG: 0
 - Lokalizacja: Net
 - Kontaktowanie:
 
- kamil355
 - Posty: 13
 - Rejestracja: 2007-08-04, 23:22
 - GG: 0
 - Lokalizacja: Braniewo
 - Kontaktowanie:
 
- 
				szef1990
 - Posty: 94
 - Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
 - GG: 0
 - Lokalizacja: Net
 - Kontaktowanie:
 
- kamil355
 - Posty: 13
 - Rejestracja: 2007-08-04, 23:22
 - GG: 0
 - Lokalizacja: Braniewo
 - Kontaktowanie:
 
- marianek_spox
 - Posty: 218
 - Rejestracja: 2007-01-04, 02:10
 - GG: 0
 - Moje maszyny: SHL M11W
WSK M06B3
WSK M06-Z2
Jawa 353
WFM M06
Komar - Lokalizacja: Myszków/Kraków-DS14kapitol
 - Kontaktowanie:
 
Jeju ,jakiego cypelka ?? Jeśli masz uszkodzoną krzywkę koła magnesowego to nici z jadzy. Nie ustawisz zapłonu. To że strzela z rury wydechowej świadczy o złej regulacji zapłonu. Musisz upewnić sie że wał nie ma przekręconego czopu ,zrobić coś z tą krzywką i standardowo przejrzeć kondensator i platynki.kamil355 pisze:niema tego takigo cypelka na osice koła magnesowego
Pozdrawiam Marian
Ekipa Południe
						Ekipa Południe
- kamil355
 - Posty: 13
 - Rejestracja: 2007-08-04, 23:22
 - GG: 0
 - Lokalizacja: Braniewo
 - Kontaktowanie:
 
- marianek_spox
 - Posty: 218
 - Rejestracja: 2007-01-04, 02:10
 - GG: 0
 - Moje maszyny: SHL M11W
WSK M06B3
WSK M06-Z2
Jawa 353
WFM M06
Komar - Lokalizacja: Myszków/Kraków-DS14kapitol
 - Kontaktowanie:
 
Jak to klina może nie być 
 
 Chłopie, bez niego nie pojedziesz. Musisz ustawić zapłon według wartości książkowych jeśli nie grzebałeś w silniku (ie planowałeś głowicy itp.) . Jeśli styki przerywacza nie będą chciały za Chiny Ludowe rozewrzeć się wtedy gdy powinny ,to znaczy że coś nie tak z silniczkiem. Na kondensator była metoda z podłączaniem do instalacji 230V ,ale nie polecam. Najłatwiej naładować go choćby nawet baterią 9V ,albo akumulatorem i po odłączeniu sprawdzić woltomierzem czy zatrzymał ładunek. Ściągnij cylinder ,jeśli  wał jest w zamoczony w oleju to znaczy że uszczelka karterów skończyła swój żywot. Łatwiej spuścić trochę oleju ze skrzyni i powąchać ,jeśli jedzie wachą to tak samo czeka cię rozpoławianie.
PS. Dlaczego cieknie ?
 Bo widocznie połączenie jest nieszczelne 
			
									
									PS. Dlaczego cieknie ?
Pozdrawiam Marian
Ekipa Południe
						Ekipa Południe
- kamil355
 - Posty: 13
 - Rejestracja: 2007-08-04, 23:22
 - GG: 0
 - Lokalizacja: Braniewo
 - Kontaktowanie:
 
- marianek_spox
 - Posty: 218
 - Rejestracja: 2007-01-04, 02:10
 - GG: 0
 - Moje maszyny: SHL M11W
WSK M06B3
WSK M06-Z2
Jawa 353
WFM M06
Komar - Lokalizacja: Myszków/Kraków-DS14kapitol
 - Kontaktowanie:
 
Proszę pisz poprawnie ,używaj znaków interpunkcyjnych bo musiałem przeczytać 3 razy Twoje zdanie żaby zajarzyć mniej więcej o co chodzi. Mój drogi ; klin dostaniesz w każdym sklepie typowo motocyklowym. Zapłacisz góra 2 zł za niego ,choć u mnie kosztuje 1zł. Niestety te produkowane obecnie są gównianej jakości ,ale cóż... pozostaje tylko dobrze spasować stożek wału ze stożkiem krzywki i o ścinaniu klina zapominamy 
			
									
									Pozdrawiam Marian
Ekipa Południe
						Ekipa Południe
- 
				szef1990
 - Posty: 94
 - Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
 - GG: 0
 - Lokalizacja: Net
 - Kontaktowanie:
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
