Prawie zapala, strzela w tłumik - brak klina = przyczyna?
- kamil355
- Posty: 13
- Rejestracja: 2007-08-04, 23:22
- GG: 0
- Lokalizacja: Braniewo
- Kontaktowanie:
Prawie zapala, strzela w tłumik - brak klina = przyczyna?
malowałem rame i jak złorzłem motorek mój kochany wsk 125 to nie chciał palić.
Na pycha jak sie go pcha z 30 m to zaczyna strzelać i czasami juz prawie zapala ale gaśenie
Już mam zakwasy od biegania ale świeca nówka iskra jest a i niema tego takigo cypelka na osice koła magnesowego
Na pycha jak sie go pcha z 30 m to zaczyna strzelać i czasami juz prawie zapala ale gaśenie
Już mam zakwasy od biegania ale świeca nówka iskra jest a i niema tego takigo cypelka na osice koła magnesowego
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
- kamil355
- Posty: 13
- Rejestracja: 2007-08-04, 23:22
- GG: 0
- Lokalizacja: Braniewo
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
- kamil355
- Posty: 13
- Rejestracja: 2007-08-04, 23:22
- GG: 0
- Lokalizacja: Braniewo
- Kontaktowanie:
- marianek_spox
- Posty: 218
- Rejestracja: 2007-01-04, 02:10
- GG: 0
- Moje maszyny: SHL M11W
WSK M06B3
WSK M06-Z2
Jawa 353
WFM M06
Komar - Lokalizacja: Myszków/Kraków-DS14kapitol
- Kontaktowanie:
Jeju ,jakiego cypelka ?? Jeśli masz uszkodzoną krzywkę koła magnesowego to nici z jadzy. Nie ustawisz zapłonu. To że strzela z rury wydechowej świadczy o złej regulacji zapłonu. Musisz upewnić sie że wał nie ma przekręconego czopu ,zrobić coś z tą krzywką i standardowo przejrzeć kondensator i platynki.kamil355 pisze:niema tego takigo cypelka na osice koła magnesowego
Pozdrawiam Marian
Ekipa Południe
Ekipa Południe
- kamil355
- Posty: 13
- Rejestracja: 2007-08-04, 23:22
- GG: 0
- Lokalizacja: Braniewo
- Kontaktowanie:
- marianek_spox
- Posty: 218
- Rejestracja: 2007-01-04, 02:10
- GG: 0
- Moje maszyny: SHL M11W
WSK M06B3
WSK M06-Z2
Jawa 353
WFM M06
Komar - Lokalizacja: Myszków/Kraków-DS14kapitol
- Kontaktowanie:
Jak to klina może nie być
Chłopie, bez niego nie pojedziesz. Musisz ustawić zapłon według wartości książkowych jeśli nie grzebałeś w silniku (ie planowałeś głowicy itp.) . Jeśli styki przerywacza nie będą chciały za Chiny Ludowe rozewrzeć się wtedy gdy powinny ,to znaczy że coś nie tak z silniczkiem. Na kondensator była metoda z podłączaniem do instalacji 230V ,ale nie polecam. Najłatwiej naładować go choćby nawet baterią 9V ,albo akumulatorem i po odłączeniu sprawdzić woltomierzem czy zatrzymał ładunek. Ściągnij cylinder ,jeśli wał jest w zamoczony w oleju to znaczy że uszczelka karterów skończyła swój żywot. Łatwiej spuścić trochę oleju ze skrzyni i powąchać ,jeśli jedzie wachą to tak samo czeka cię rozpoławianie.
PS. Dlaczego cieknie ?
Bo widocznie połączenie jest nieszczelne 


PS. Dlaczego cieknie ?


Pozdrawiam Marian
Ekipa Południe
Ekipa Południe
- kamil355
- Posty: 13
- Rejestracja: 2007-08-04, 23:22
- GG: 0
- Lokalizacja: Braniewo
- Kontaktowanie:
- marianek_spox
- Posty: 218
- Rejestracja: 2007-01-04, 02:10
- GG: 0
- Moje maszyny: SHL M11W
WSK M06B3
WSK M06-Z2
Jawa 353
WFM M06
Komar - Lokalizacja: Myszków/Kraków-DS14kapitol
- Kontaktowanie:
Proszę pisz poprawnie ,używaj znaków interpunkcyjnych bo musiałem przeczytać 3 razy Twoje zdanie żaby zajarzyć mniej więcej o co chodzi. Mój drogi ; klin dostaniesz w każdym sklepie typowo motocyklowym. Zapłacisz góra 2 zł za niego ,choć u mnie kosztuje 1zł. Niestety te produkowane obecnie są gównianej jakości ,ale cóż... pozostaje tylko dobrze spasować stożek wału ze stożkiem krzywki i o ścinaniu klina zapominamy 

Pozdrawiam Marian
Ekipa Południe
Ekipa Południe
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości