WSK 175 M21W2 Wojtek

Awatar użytkownika
ppaatt1995
Posty: 57
Rejestracja: 2009-12-07, 15:12
GG: 0
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: ppaatt1995 » 2010-04-03, 18:32

Super motorek ładnie wygląda z tymi kuframi.
Wojtek,zamontuj sobie prostą kierownice tak jak w pierwszych modelach garbuski.Będzie super wyglądała
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym ...

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 958
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: Wojtek » 2010-04-03, 18:42

Prosta kierownica czeka aż będę miał zbędną stówkę na chromowanie. Cały czas zamierzam ją zamontować. W kwestii garażu chyba źle się wyraziłem. Korzystam tylko z jednego stanowiska, reszta to sąsiedzi z mojej kamienicy :)
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: Brat » 2010-04-03, 18:50

Wygląda to troszkę jak parking, jest on chyba zamykany bramą albo coś ?? bo rozumiem że wueska po prostu luźno stoi sobie w wyznaczonym punkcie. Gdyby moja wueska stała by na parkingu który nie jest jakoś zamknięty albo strzeżony to bym się bał ją zostawić na chociażby 1 noc.

Awatar użytkownika
KoSzU
Posty: 666
Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
GG: 8813802
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: KoSzU » 2010-04-03, 18:51

Wojtek a czemu ty masz Chlapaki w moto? :D Piękna Garbuska marzy mi się taka :)
Co Boskie Bogu, resztę temu co Kocham! Wueska! :D
http://imageshack.us/g/11/dsc04225hc.jpg/

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 958
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: Wojtek » 2010-04-04, 10:51

To jest parking podziemny. Stanowiska są długie i przed samochodem mieści się motocykl.

No tak, wobec tego co wypisywałem na forum chlapacze w moim motocyklu to pewnie zaskoczenie :D Garbata wsk demonem już raczej nie będzie i tak mi te chlapacze zostały, chyba jeszcze w miarę pasują do wiejskiej linii mojego motocykla. Broni ich jedynie to że są oryginalne. Spróbuje je kiedyś wywalić i zobaczę co z tego wyjdzie :)
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Phillip1944
Posty: 55
Rejestracja: 2010-04-04, 18:50
GG: 2326547
Moje maszyny: WSK M21W2 '73
Junak M10 przejściówka '61
Romet Chart 210 '91
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: Phillip1944 » 2010-04-05, 19:05

Widzę że ciekawe i przedewszystkim, długodystansowe podróże mozna odbywać taką Wiesią. Miło poczytać o takich przejażdżkach, az samemu chce się wyrwać z domu na dłuższy czas :)

WSK bardzo dobrze się prezentuje. Lampa nie jest zła, ciekawe odejscie od tradycyjnej kompozycji.

Pozdro !

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 958
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: Wojtek » 2010-04-18, 23:25

Zadziałałem trochę w ostatnich dniach. Denerwowało mnie zjawisko towarzyszące kontrolce z diody więc skonstruowałem sobie nową kontrolkę z żarówką 2W na bazie zwykłej oprawki jak w podświetleniu licznika. Teraz działa jak należy. Moment po uruchomieniu silnik kontrolka sama gaśnie nawet bez zwiększania obrotów. Pozostaje mi tylko wymyślić sobie jakiś ładny czerwony klosik lub chociaż pomalować żarówkę na czerwono :) Jej miejsce jest w główce ramy.

Zająłem się także przełącznikiem zespolonym oraz światłem z przodu. Kupiłem element optyczny z ramką od ursusa. Podobno miała tam pasować żarówka R2 i H4. Od początku mi to śmierdziało bo te żarówki mają kompletnie inne cokoły. Uznałem że nawet R2 to poprawa jakości bo i mocniejsza i dostępna od ręki na każdej stacji benzynowej. W wyniku śledztwa dowiedziałem się że są żarówki z elementem świecącym halogenowym takim jak w H4 ale z cokołem takim jak w R2. Niektórzy mówią na to błędnie H5 (h5 ma inny cokół). Żarówka, której ja użyłem nie ma charakterystycznej nazwy handlowej i można ją opisać jako 60/55W z mocowaniem P45t41. Mój sklepikarz zamówił mi taką a w razie problemów na trasie będę mógł kupić R2.
DSC03403 (Large).JPG
Aby podłączyć tą żarówkę, przez którą płynie około 5A użyłem przekaźników aby nie zjarać sobie stacyjki. Cudem pociągnąłem kolejny gruby kabel w starej koszulce (dziwnymi sposobami wciągnąłem go do tej głównej wiązki), dołączyłem drugi bezpiecznik, przekaźniki umieściłem w lampie i ogólnie wszystko gra. Efekt jest bardzo przyjemny. Drzewa płoną :) Poleca wszystkim aczkolwiek trzeba pamiętać o przekaźnikach bo stacyjka raczej nie wytrzyma takiego prądu.
Warto dodać że wkład lampy jest oczywiście żenującej jakości no ale po wpięciu żarówki jakoś wszystko trzyma się kupy. Sprzedają go razem z czarną ramką, którą póki co zostawiłem. Nie chciało mi się przekładać elementu bo tutaj jest mocowany inaczej, nie na sprężynki.
DSC03425 (Large).JPG
Co więcej skusiłem się na chiński przełącznik zespolony, który ktoś pokazał niedawno na forum. Formę ma w miarę obojętną i nie odstaje za bardzo od stylu motocykla. Wkurwiały mnie już niemiłosiernie kierunkowskazy pod prawą dłonią a precyzja działania oryginalnych przełączników jest także znana każdej osobie na forum. Ogarnąłem całą pajęczynę w motocyklu i poza prostownikiem, który leży tam gdzie leżał instalację elektryczną mam satysfakcjonującą mnie w pełni.
DSC03416 (Large).JPG
Przy okazji zabawy z przełącznikiem zmieniłem także manetki na jawowskie. Są one trochę krótsze a razem z nowym przełącznikiem mogłem przesunąć bliżej końca kierownicy klamkę i lusterko. Także tym sposobem poprawiłem sobie również widoczność w lewym lusterku, które teraz wystaje trochę bardziej.

Skoro poświęciłem dzień na naprawy motocykla wymieniłem także cieknąc amortyzator z tyłu oraz zajrzałem do słabych ostatnio hamulców. Wymieniałem także linkę gazu, którą oczywiście trzeba było najpierw naprawić. Pancerz był za długi o jakieś 15mm. Żenada, nigdy tego nie zrozumiem. Ogólnie rzecz biorąc maszyna jest gotowa do drogi i jeździ się ekstra. W tym sezonie przejechałem już jakieś 500km.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
mIcHaL_027
Posty: 188
Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
GG: 5187115
Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
Lokalizacja: Kamienowola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: mIcHaL_027 » 2010-04-19, 07:55

Wojtek mógłbyś dać zdjęcie jak masz zaczepione z tyłu kierunkowskazy...?
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: Alien » 2010-04-19, 10:20

Przyznam że przełącznik zespolony wygląda zaskakująco dobrze :D on jest wykonany z alu?

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 958
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: Wojtek » 2010-04-19, 11:34

Przełącznik alu. Kierunkowskazy z tyłu zamontowane są standardowym uchwytem z grubej blachy. Miałem niestety tylko jeden więc drugi dorobiłem samodzielnie. Są przykręcone chyba do bagażnika. Jak nie zapomnę to zrobię dzisiaj zdjęcie.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
mIcHaL_027
Posty: 188
Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
GG: 5187115
Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
Lokalizacja: Kamienowola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: mIcHaL_027 » 2010-04-19, 14:59

OK... Będę bardzo wdzięczny...
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 958
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: Wojtek » 2010-04-20, 12:11

Mocowanie oryginalne
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
mIcHaL_027
Posty: 188
Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
GG: 5187115
Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
Lokalizacja: Kamienowola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: mIcHaL_027 » 2010-04-20, 12:54

Wielkie dzięki za zdjęcie... ;)
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 958
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: Wojtek » 2010-04-20, 13:36

No i się najeździłem. Postawiłem motocykl pod pocztą i pod moją nieobecność jakiś pedał cofając samochodem uderzył w wueskę. Cały przód krzywy. Oczywiście nie raczył zostawić namiaru na siebie tylko uciekł. Zgłosiłem to zdarzenie na policję. Jutro udam się do wydziału ruchu drogowego i może uda się dotrzeć do nagrania z kamer budynku. Dla własnej satysfakcji bardzo bym chciał dotrzeć do tego matoła. Musiałem przejechać kawałek do domu takim krzywulcem. Podczas jazdy na wprost kierownica jest obrócona o dobre 20 stopni. Marzyłem o szukaniu kolejnego prostego zawieszenia :/
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: Szczepan » 2010-04-20, 14:10

Współczuje.... namierz go i wyznacz wyrok :D Dobrze, że nic więcej nie uszkodził i rama cała. Przód się wygiął czy coś pękło?
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 958
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: Wojtek » 2010-04-20, 14:30

Jeszcze nie wiem co jest wygięte. Mam nadzieje że nie obręcz koła. Samochód uderzył od przodu a jak wsk stoi na centralce to zawieszenie i koło jest skręcone w bok. Może tylko się wszystko przestawiło w mocowaniach i po rozkręceniu i skręceniu będzie ok. Aczkolwiek wątpię. Rury pewnie krzywe.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: xradusx » 2010-04-20, 14:53

O kurde ale bym gościa udusił znajdź go. Pokaż foto jak to wygląda musiał mocno uderzyć.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1964
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: Sebastian440 » 2010-04-21, 15:36

Złapać i odciąć jaja !
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: maykii » 2010-04-21, 17:47

Wojtek to stało się w Wa-wie ? To przy mojej glebie identycznie się wszystko poprzestawiało... Jeśli będziesz potrzebował pomocy to pisz ;-)

P.S. Wojtek napisz do mnie na gadu, bo utraciłęm liste...
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Blesso1
Posty: 46
Rejestracja: 2009-12-02, 21:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125, 175
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: Blesso1 » 2010-06-01, 09:57

Mały OT
600km respekt !!!!!!!!

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości