WSK 175 M21W2 Wojtek
- ppaatt1995
- Posty: 57
- Rejestracja: 2009-12-07, 15:12
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
Super motorek ładnie wygląda z tymi kuframi.
Wojtek,zamontuj sobie prostą kierownice tak jak w pierwszych modelach garbuski.Będzie super wyglądała
Wojtek,zamontuj sobie prostą kierownice tak jak w pierwszych modelach garbuski.Będzie super wyglądała
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym ...
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
Prosta kierownica czeka aż będę miał zbędną stówkę na chromowanie. Cały czas zamierzam ją zamontować. W kwestii garażu chyba źle się wyraziłem. Korzystam tylko z jednego stanowiska, reszta to sąsiedzi z mojej kamienicy 

Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
Wygląda to troszkę jak parking, jest on chyba zamykany bramą albo coś ?? bo rozumiem że wueska po prostu luźno stoi sobie w wyznaczonym punkcie. Gdyby moja wueska stała by na parkingu który nie jest jakoś zamknięty albo strzeżony to bym się bał ją zostawić na chociażby 1 noc.
- KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
Wojtek a czemu ty masz Chlapaki w moto?
Piękna Garbuska marzy mi się taka 


- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
To jest parking podziemny. Stanowiska są długie i przed samochodem mieści się motocykl.
No tak, wobec tego co wypisywałem na forum chlapacze w moim motocyklu to pewnie zaskoczenie
Garbata wsk demonem już raczej nie będzie i tak mi te chlapacze zostały, chyba jeszcze w miarę pasują do wiejskiej linii mojego motocykla. Broni ich jedynie to że są oryginalne. Spróbuje je kiedyś wywalić i zobaczę co z tego wyjdzie 
No tak, wobec tego co wypisywałem na forum chlapacze w moim motocyklu to pewnie zaskoczenie


Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 2010-04-04, 18:50
- GG: 2326547
- Moje maszyny: WSK M21W2 '73
Junak M10 przejściówka '61
Romet Chart 210 '91 - Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
Widzę że ciekawe i przedewszystkim, długodystansowe podróże mozna odbywać taką Wiesią. Miło poczytać o takich przejażdżkach, az samemu chce się wyrwać z domu na dłuższy czas
WSK bardzo dobrze się prezentuje. Lampa nie jest zła, ciekawe odejscie od tradycyjnej kompozycji.
Pozdro !

WSK bardzo dobrze się prezentuje. Lampa nie jest zła, ciekawe odejscie od tradycyjnej kompozycji.
Pozdro !
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
Zadziałałem trochę w ostatnich dniach. Denerwowało mnie zjawisko towarzyszące kontrolce z diody więc skonstruowałem sobie nową kontrolkę z żarówką 2W na bazie zwykłej oprawki jak w podświetleniu licznika. Teraz działa jak należy. Moment po uruchomieniu silnik kontrolka sama gaśnie nawet bez zwiększania obrotów. Pozostaje mi tylko wymyślić sobie jakiś ładny czerwony klosik lub chociaż pomalować żarówkę na czerwono
Jej miejsce jest w główce ramy.
Zająłem się także przełącznikiem zespolonym oraz światłem z przodu. Kupiłem element optyczny z ramką od ursusa. Podobno miała tam pasować żarówka R2 i H4. Od początku mi to śmierdziało bo te żarówki mają kompletnie inne cokoły. Uznałem że nawet R2 to poprawa jakości bo i mocniejsza i dostępna od ręki na każdej stacji benzynowej. W wyniku śledztwa dowiedziałem się że są żarówki z elementem świecącym halogenowym takim jak w H4 ale z cokołem takim jak w R2. Niektórzy mówią na to błędnie H5 (h5 ma inny cokół). Żarówka, której ja użyłem nie ma charakterystycznej nazwy handlowej i można ją opisać jako 60/55W z mocowaniem P45t41. Mój sklepikarz zamówił mi taką a w razie problemów na trasie będę mógł kupić R2. Aby podłączyć tą żarówkę, przez którą płynie około 5A użyłem przekaźników aby nie zjarać sobie stacyjki. Cudem pociągnąłem kolejny gruby kabel w starej koszulce (dziwnymi sposobami wciągnąłem go do tej głównej wiązki), dołączyłem drugi bezpiecznik, przekaźniki umieściłem w lampie i ogólnie wszystko gra. Efekt jest bardzo przyjemny. Drzewa płoną
Poleca wszystkim aczkolwiek trzeba pamiętać o przekaźnikach bo stacyjka raczej nie wytrzyma takiego prądu.
Warto dodać że wkład lampy jest oczywiście żenującej jakości no ale po wpięciu żarówki jakoś wszystko trzyma się kupy. Sprzedają go razem z czarną ramką, którą póki co zostawiłem. Nie chciało mi się przekładać elementu bo tutaj jest mocowany inaczej, nie na sprężynki. Co więcej skusiłem się na chiński przełącznik zespolony, który ktoś pokazał niedawno na forum. Formę ma w miarę obojętną i nie odstaje za bardzo od stylu motocykla. Wkurwiały mnie już niemiłosiernie kierunkowskazy pod prawą dłonią a precyzja działania oryginalnych przełączników jest także znana każdej osobie na forum. Ogarnąłem całą pajęczynę w motocyklu i poza prostownikiem, który leży tam gdzie leżał instalację elektryczną mam satysfakcjonującą mnie w pełni. Przy okazji zabawy z przełącznikiem zmieniłem także manetki na jawowskie. Są one trochę krótsze a razem z nowym przełącznikiem mogłem przesunąć bliżej końca kierownicy klamkę i lusterko. Także tym sposobem poprawiłem sobie również widoczność w lewym lusterku, które teraz wystaje trochę bardziej.
Skoro poświęciłem dzień na naprawy motocykla wymieniłem także cieknąc amortyzator z tyłu oraz zajrzałem do słabych ostatnio hamulców. Wymieniałem także linkę gazu, którą oczywiście trzeba było najpierw naprawić. Pancerz był za długi o jakieś 15mm. Żenada, nigdy tego nie zrozumiem. Ogólnie rzecz biorąc maszyna jest gotowa do drogi i jeździ się ekstra. W tym sezonie przejechałem już jakieś 500km.

Zająłem się także przełącznikiem zespolonym oraz światłem z przodu. Kupiłem element optyczny z ramką od ursusa. Podobno miała tam pasować żarówka R2 i H4. Od początku mi to śmierdziało bo te żarówki mają kompletnie inne cokoły. Uznałem że nawet R2 to poprawa jakości bo i mocniejsza i dostępna od ręki na każdej stacji benzynowej. W wyniku śledztwa dowiedziałem się że są żarówki z elementem świecącym halogenowym takim jak w H4 ale z cokołem takim jak w R2. Niektórzy mówią na to błędnie H5 (h5 ma inny cokół). Żarówka, której ja użyłem nie ma charakterystycznej nazwy handlowej i można ją opisać jako 60/55W z mocowaniem P45t41. Mój sklepikarz zamówił mi taką a w razie problemów na trasie będę mógł kupić R2. Aby podłączyć tą żarówkę, przez którą płynie około 5A użyłem przekaźników aby nie zjarać sobie stacyjki. Cudem pociągnąłem kolejny gruby kabel w starej koszulce (dziwnymi sposobami wciągnąłem go do tej głównej wiązki), dołączyłem drugi bezpiecznik, przekaźniki umieściłem w lampie i ogólnie wszystko gra. Efekt jest bardzo przyjemny. Drzewa płoną

Warto dodać że wkład lampy jest oczywiście żenującej jakości no ale po wpięciu żarówki jakoś wszystko trzyma się kupy. Sprzedają go razem z czarną ramką, którą póki co zostawiłem. Nie chciało mi się przekładać elementu bo tutaj jest mocowany inaczej, nie na sprężynki. Co więcej skusiłem się na chiński przełącznik zespolony, który ktoś pokazał niedawno na forum. Formę ma w miarę obojętną i nie odstaje za bardzo od stylu motocykla. Wkurwiały mnie już niemiłosiernie kierunkowskazy pod prawą dłonią a precyzja działania oryginalnych przełączników jest także znana każdej osobie na forum. Ogarnąłem całą pajęczynę w motocyklu i poza prostownikiem, który leży tam gdzie leżał instalację elektryczną mam satysfakcjonującą mnie w pełni. Przy okazji zabawy z przełącznikiem zmieniłem także manetki na jawowskie. Są one trochę krótsze a razem z nowym przełącznikiem mogłem przesunąć bliżej końca kierownicy klamkę i lusterko. Także tym sposobem poprawiłem sobie również widoczność w lewym lusterku, które teraz wystaje trochę bardziej.
Skoro poświęciłem dzień na naprawy motocykla wymieniłem także cieknąc amortyzator z tyłu oraz zajrzałem do słabych ostatnio hamulców. Wymieniałem także linkę gazu, którą oczywiście trzeba było najpierw naprawić. Pancerz był za długi o jakieś 15mm. Żenada, nigdy tego nie zrozumiem. Ogólnie rzecz biorąc maszyna jest gotowa do drogi i jeździ się ekstra. W tym sezonie przejechałem już jakieś 500km.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- mIcHaL_027
- Posty: 188
- Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
- GG: 5187115
- Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
- Lokalizacja: Kamienowola
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
Wojtek mógłbyś dać zdjęcie jak masz zaczepione z tyłu kierunkowskazy...?
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
Przyznam że przełącznik zespolony wygląda zaskakująco dobrze
on jest wykonany z alu?

- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
Przełącznik alu. Kierunkowskazy z tyłu zamontowane są standardowym uchwytem z grubej blachy. Miałem niestety tylko jeden więc drugi dorobiłem samodzielnie. Są przykręcone chyba do bagażnika. Jak nie zapomnę to zrobię dzisiaj zdjęcie.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- mIcHaL_027
- Posty: 188
- Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
- GG: 5187115
- Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
- Lokalizacja: Kamienowola
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
OK... Będę bardzo wdzięczny...
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
Mocowanie oryginalne
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- mIcHaL_027
- Posty: 188
- Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
- GG: 5187115
- Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
- Lokalizacja: Kamienowola
- Kontaktowanie:
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
No i się najeździłem. Postawiłem motocykl pod pocztą i pod moją nieobecność jakiś pedał cofając samochodem uderzył w wueskę. Cały przód krzywy. Oczywiście nie raczył zostawić namiaru na siebie tylko uciekł. Zgłosiłem to zdarzenie na policję. Jutro udam się do wydziału ruchu drogowego i może uda się dotrzeć do nagrania z kamer budynku. Dla własnej satysfakcji bardzo bym chciał dotrzeć do tego matoła. Musiałem przejechać kawałek do domu takim krzywulcem. Podczas jazdy na wprost kierownica jest obrócona o dobre 20 stopni. Marzyłem o szukaniu kolejnego prostego zawieszenia 

Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
Współczuje.... namierz go i wyznacz wyrok
Dobrze, że nic więcej nie uszkodził i rama cała. Przód się wygiął czy coś pękło?

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
Jeszcze nie wiem co jest wygięte. Mam nadzieje że nie obręcz koła. Samochód uderzył od przodu a jak wsk stoi na centralce to zawieszenie i koło jest skręcone w bok. Może tylko się wszystko przestawiło w mocowaniach i po rozkręceniu i skręceniu będzie ok. Aczkolwiek wątpię. Rury pewnie krzywe.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
O kurde ale bym gościa udusił znajdź go. Pokaż foto jak to wygląda musiał mocno uderzyć.
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
Złapać i odciąć jaja !
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
Wojtek to stało się w Wa-wie ? To przy mojej glebie identycznie się wszystko poprzestawiało... Jeśli będziesz potrzebował pomocy to pisz
P.S. Wojtek napisz do mnie na gadu, bo utraciłęm liste...

P.S. Wojtek napisz do mnie na gadu, bo utraciłęm liste...
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

-
- Posty: 46
- Rejestracja: 2009-12-02, 21:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125, 175
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Wojtek
Mały OT
600km respekt !!!!!!!!
600km respekt !!!!!!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości