Czy ktoś według tego wykonywał z powodzeniem?iron_bird pisze:Rysunek wzięty z tego tematu :
download/file.php?id=23560&mode=view
download/file.php?id=23561&mode=view
CDI W WSK 125
- RaPi
- Posty: 121
- Rejestracja: 2007-01-03, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: ze Świdnika
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Ja również wykonałem tą tulejkę pasowała idealnie 
-
jannex
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
NIe, zasilane z aq to dc-cdi, tci to inna bajkarafalgb pisze:Ty chcesz zrobić TCI nie CDI więc to jest całkiem inny temat. Do zasilania modułu TCI potrzebny jest prąd staly z AQ jak chcesz a CDI to jest zasilanie modułu prądem AC zmiennym (prosto z cewki nie potrzebne AQ) i w tym temacie właśnie ten wątek jest omawianyarthek pisze:Witam,
Mam taki dylemat.
Chciałbym zamontować CDI w motocyklu ale najpierw chciałem ten układ przetestować na "sucho", czyli chcę sprawdzić na stole czy układ daje iskrę .Źródłem zasilania jest akumulator 12V.
Składowe zestawu na zdjęciu.
Jak to wszystko podłączyć pod akku , żeby uzyskać iskrę i przy okazji niczego nie spalić /popsuć ?
Schemat podpięcia modułu i cewki mam z netu ale największy kłopot mam z masą .Masę od modułu , od cewki i masę od impulsatora ( czyli płytkę iskrownika do której jest zamocowany ) podpinam do minusa w akumulatorze ?
Gdzie mam zbliżyć koniec przewodu WN od cewki zapłonowej żeby uzyskać przeskok iskry ?
Rozumiem ,że jesli wszystko podłącze to wystarczy zbliżyć metalowy np.srubokręt do impulsatora aby wywołać przeskok iskry ? czy tak ?
Dziekuję z góry za pomoc.
Robię dc cdi do mz ale narazie tylko skompletowałem elementy, może jutro wpasuję impulsator na stojan. Ale nie o tym temat
- rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750 - Lokalizacja: 64-980 trzcianka
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
I tu janex ma racje moja pomyłka DC-CDI to jest poprawna nazwa zasilania cdi z aqjannex pisze:NIe, zasilane z aq to dc-cdi, tci to inna bajkarafalgb pisze:Ty chcesz zrobić TCI nie CDI więc to jest całkiem inny temat. Do zasilania modułu TCI potrzebny jest prąd staly z AQ jak chcesz a CDI to jest zasilanie modułu prądem AC zmiennym (prosto z cewki nie potrzebne AQ) i w tym temacie właśnie ten wątek jest omawianyarthek pisze:Witam,
Mam taki dylemat.
Chciałbym zamontować CDI w motocyklu ale najpierw chciałem ten układ przetestować na "sucho", czyli chcę sprawdzić na stole czy układ daje iskrę .Źródłem zasilania jest akumulator 12V.
Składowe zestawu na zdjęciu.
Jak to wszystko podłączyć pod akku , żeby uzyskać iskrę i przy okazji niczego nie spalić /popsuć ?
Schemat podpięcia modułu i cewki mam z netu ale największy kłopot mam z masą .Masę od modułu , od cewki i masę od impulsatora ( czyli płytkę iskrownika do której jest zamocowany ) podpinam do minusa w akumulatorze ?
Gdzie mam zbliżyć koniec przewodu WN od cewki zapłonowej żeby uzyskać przeskok iskry ?
Rozumiem ,że jesli wszystko podłącze to wystarczy zbliżyć metalowy np.srubokręt do impulsatora aby wywołać przeskok iskry ? czy tak ?
Dziekuję z góry za pomoc.
Robię dc cdi do mz ale narazie tylko skompletowałem elementy, może jutro wpasuję impulsator na stojan. Ale nie o tym temat
- AndrzejJ
- Posty: 389
- Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
- GG: 0
- Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97 - Lokalizacja: Hrubieszów
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Też mam podstawkę z tego rysunku-pasuje.
- AndrzejJ
- Posty: 389
- Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
- GG: 0
- Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97 - Lokalizacja: Hrubieszów
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Mam dwa pytania:
Gdzie wsadziliście regler 5-pinowy(jest całkiem spory, pod zapłonem się nie mieści, pod bakiem trochę za daleko, najbardziej by pasowało w miejsce narzędziówki
)
Jakim kluczem dokręcacie nakrętkę przy chińskim magnecie? Strasznie ciasno tam jest
Gdzie wsadziliście regler 5-pinowy(jest całkiem spory, pod zapłonem się nie mieści, pod bakiem trochę za daleko, najbardziej by pasowało w miejsce narzędziówki
Jakim kluczem dokręcacie nakrętkę przy chińskim magnecie? Strasznie ciasno tam jest
- zmyngut
- Posty: 687
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Ja kupiłem w markecie taki kluczyk http://sklep-narzedziowy.eu/3349-large/ ... 19-215.jpg i jest w sam raz.
- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: CDI W WSK 125
Możesz umieścić tam,gdzie jest narzędziówka. Koło normalnie nasadowym dokręca się. 
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Musisz kupić nakrętkę na klucz 17 , bo najczęściej na gwint M12 jest 19nastka .
- AndrzejJ
- Posty: 389
- Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
- GG: 0
- Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97 - Lokalizacja: Hrubieszów
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Szymon, tyle że wtedy nie będę miał narzędziówki
@Zmyngut- spróbuję, próbowałem tylko grzechotką z nasadką 19 i lipa była, a gdzieś taką fajkę powinienem mieć.
@Zmyngut- spróbuję, próbowałem tylko grzechotką z nasadką 19 i lipa była, a gdzieś taką fajkę powinienem mieć.
-
z-tomek
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Regulator schowany w lampieAndrzejJ pisze:Mam dwa pytania:
Gdzie wsadziliście regler 5-pinowy(jest całkiem spory, pod zapłonem się nie mieści, pod bakiem trochę za daleko, najbardziej by pasowało w miejsce narzędziówki)
Jakim kluczem dokręcacie nakrętkę przy chińskim magnecie? Strasznie ciasno tam jest
- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: CDI W WSK 125
Ja mam na 19 i nasadka normalnie wchodzi.miuosh1 pisze:Musisz kupić nakrętkę na klucz 17 , bo najczęściej na gwint M12 jest 19nastka .
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
- AndrzejJ
- Posty: 389
- Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
- GG: 0
- Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97 - Lokalizacja: Hrubieszów
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Dobra, wsadziłem go między narzędziówkę a puszkę filtra, pod ceownikiem, całkiem dobrze pasuje.
Obawiam się, że w lampie miał by za słabe chłodzenie.
Na następny weekend przewidywane upalanie.
Obawiam się, że w lampie miał by za słabe chłodzenie.
Na następny weekend przewidywane upalanie.
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
U mnie na 19stka za chiny nie wchodziła 
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Jeżeli nie będziecie wozić pompki w wsk to sprawdźcie w moim temacie jak mam zamontowany regler
viewtopic.php?f=71&t=16817&start=80
z drugiej strony mocowania dałem blaszke z dwoma otworami i skręciłem przez co tak sie zacisło, ze nawet nie drgnie oczywiście obeszło się bez jakiegokolwiek wiercenia i ingerowania w rame
z drugiej strony mocowania dałem blaszke z dwoma otworami i skręciłem przez co tak sie zacisło, ze nawet nie drgnie oczywiście obeszło się bez jakiegokolwiek wiercenia i ingerowania w rame
-
BizonekM06
- Posty: 176
- Rejestracja: 2012-05-03, 12:17
- GG: 0
- Moje maszyny: Kiedyś były i WSK :)
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
W moim Kosie, do zamontowania dodatkowych części posłużył wylot z puszki filtra powietrza.
Wystarczyło wywiercić dwa otwory i przymocować elementy śrubkami.
Regulator z modułem wygląda tak:
http://mojemoto.pl/moto:1927#photo:29860ceeb0bf1e3a
Cewkę zapłonową zmieściłem pod ceownikiem ramy, pomiędzy filtrem a puszkę na klucze,
którą mam w pełni do dyspozycji.
Wygląda to tak: http://mojemoto.pl/moto:1927#photo:08bea9c4dbc70dd7
Cała inwencja to wywiercenie 3 otworów, kable i kostki spokojnie się mieszczą nad filtrem powietrza.
Wystarczyło wywiercić dwa otwory i przymocować elementy śrubkami.
Regulator z modułem wygląda tak:
http://mojemoto.pl/moto:1927#photo:29860ceeb0bf1e3a
Cewkę zapłonową zmieściłem pod ceownikiem ramy, pomiędzy filtrem a puszkę na klucze,
którą mam w pełni do dyspozycji.
Wygląda to tak: http://mojemoto.pl/moto:1927#photo:08bea9c4dbc70dd7
Cała inwencja to wywiercenie 3 otworów, kable i kostki spokojnie się mieszczą nad filtrem powietrza.
-
przemo22
- Posty: 47
- Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
witam
Założyłem ten regulator z linku ( kilka stron wcześniej )
przeszedł trochę inny miał inna kostkę i kolory (biały czarny czerwony zielony i żółty) ale poradziłem sobie z tym
i przerobiłem iskrownik tak jak tu kolega Szymon_1998 doradził i ładnie opisał dwie strony wcześniej.
i mam takie pytanie dwa kable z iskrownika które trzeba podpiąć do reglera mają dawać +12 ?
bo umnie tylko jeden daje prąd w sumie i tak fajnie świeci
ale chce mieć dobrze 
a drugie pytanie czy regulator ma działać bez masy ? bo jak odłącze od niego masę to tez światła świecą
i to dużo mocniej nawet na wolnych obrotach
regulator po pół godz pyrkania na jałowych zrobił się lekko ciepły nie wiem czy to dobrze
?
pozdrawiam
Założyłem ten regulator z linku ( kilka stron wcześniej )
przeszedł trochę inny miał inna kostkę i kolory (biały czarny czerwony zielony i żółty) ale poradziłem sobie z tym
i przerobiłem iskrownik tak jak tu kolega Szymon_1998 doradził i ładnie opisał dwie strony wcześniej.
i mam takie pytanie dwa kable z iskrownika które trzeba podpiąć do reglera mają dawać +12 ?
bo umnie tylko jeden daje prąd w sumie i tak fajnie świeci
a drugie pytanie czy regulator ma działać bez masy ? bo jak odłącze od niego masę to tez światła świecą
i to dużo mocniej nawet na wolnych obrotach
regulator po pół godz pyrkania na jałowych zrobił się lekko ciepły nie wiem czy to dobrze
pozdrawiam
- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: CDI W WSK 125
Zdaje mi się,że masz zły regulator. Ten Twój jest do układu wyposażonego w umasowione cewki.
Patrz na poniższy link tam to jest opisane.
http://www.motocdi.com/schematy-i-inne-t13.html
http://www.motocdi.com/schematy-i-inne-t13.html
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
przemo22
- Posty: 47
- Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
ale kupiłem taki jak z linku no i światła dzialaja tylko że słabo 
i jak przemieniam żołty przewód od statora (ten co ma prąd) to swiatlo swieci jak w jednym tak i w drugim pinie regulatora
ps mój też jest czarny
i jak przemieniam żołty przewód od statora (ten co ma prąd) to swiatlo swieci jak w jednym tak i w drugim pinie regulatora
ps mój też jest czarny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


